مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: جشنواره تئاتر استان فارس فرصتی برای درخشش استعدادهای موجود در تمامی شهرستان ها است.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 28 November 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حمیدرضا قانعی در حاشیه برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر فارس گفت: در این دوره گروه‌های مختلف نمایش از شهرستان‌های فارس حضور دارند؛ استعدادهای هنری در عرصه تئاتر در شهرستان‌های مختلف استان طی سال تمرین و تلاش می‌کنند تا بتوانند یک نمایش را برای اجرا در این جشنواره آماده کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره محلی برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان استان است، گفت: امسال شاهد تعداد آثار قابل توجهی از هنرمندان فارس در این جشنواره بودیم؛ هرچند تعداد آثاری که به مرحله نهایی راه یافتند محدود بود، اما هنرمندان فارس در این دوره از جشنواره خوش درخشیدند.

قانعی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه جشنواره شامگاه دوشنبه هفتم آذر برگزار خواهد شد، افزود: دو نفر از داوران این جشنواره از تهران و یک نفر از آنها از استان فارس است و برگزیدگان بخش‌های مختلف هم در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد؛ یک نمایش نیز از استان فارس در جشنواره فجر شرکت خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین با بیان اینکه تئاتر و هنرهای نمایشی در این استان پیشینه و قدمت زیادی دارد، گفت: تئاتر فارس تاکنون هنرمندان بسیاری را به عرصه هنرهای نمایشی کشور معرفی کرده و امیدواریم استعدادهای استان فارس در این بخش به مدد برگزاری چنین جشنواره‌هایی شکوفا شود و هنرمندان با شرکت در چنین رویدادهایی بتوانند زمینه رشد و توسعه هنر و فرهنگ استان را فراهم کنند.

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار