معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به کارخانه کرپ ناز اختصاص یافت
کد خبر: ۱۰۷۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 28 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه بهزاد باباخانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت حمایت از تولیدات و رفع مشکلات کارخانه کرپ ناز کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از 200 نفر اشتغال در کارخانه کرپ ناز به دلیل فعال کردن این واحد تولیدی توسط مدیران است که از حالت غیرفعال و راکد به حالت فعال تبدیل شده است.

وی به تولیدات این کارخانه که چادر مشکی و روسری است اشاره کرد و افزود: بانیان آشوب های اخیر قصد داشتند به معیشت مردم ضربه بزنند و چنین اهدفی را دنبال می کردند که خوشبختانه به نتیجه نرسیده و موفق نشدند.

باباخانی گفت: باید با توجه به نیاز مردم با جدیت کامل از تولیدات این کارخانه ها حمایت کنیم اگرچه مشکلاتی پیش روی این کارخانه است و حدود 100 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره برای حمایت و افزایش این کارخانه اختصاص می یابد این تسهیلات حدود 6 ماه تنفس برای بازپرداخت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی از سازمان اتکا درخواست کرد برای حمایت بیشتر از تولیدات این کارخانه خرید محصولات آن را برای پرسنل خود در اولویت قرار دهند و از دستگاه‌های خدمات رسان خواست ضمن نگاه ویژه به این کارخانه برای دریافت معوقات خود عجله نکنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار