نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
تابناک هرمزگان// نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: پرستاران ایران همانند حضرت زهرا (س) در دوران کرونا جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و اوج فداکاری خود را نشان دادند.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 28 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز در همایش گرامیداشت پرستار که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد، با بیان این نکته در نوع نگاه اسلام به زن میان مکتب اسلام و سایر مکاتب وجود دارد، اظهار کرد: زن در مکتب اسلام یک نقش پویا و موثری را ایفا می‌کند. 

وی، با اشاره به نقش پرستاری حضرت زهرا در تاریت صدر اسلام، عنوان کرد: در جنگ‌های صدر اسلام از جمله جنگ احد، حضرت زهرا به همراه بخشی از بانوان مدینه نزدیک میدان جنگ حضور داشتند و از مجروحات جنگی در پشت جبهه پرستاری می‌کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بررسی و تحلیل ابعاد شخصیتی حضرت زهرا نشان می‌دهد که اسلام برای زن مسلمان در بعد اجتماعی جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته است و آنجایی‌که ضرورت اجتماعی اقتضا کند، زن دارای نقش ویژه‌ و تعیین کننده‌ای است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، پرستاران را مظهر و تجلی ایثار و فداکاری دانست و خاطرنشان کرد: پرستاران ایران همانند حضرت زهرا (س) در دوران کرونا جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و اوج فداکاری خود را نشان دادند.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
برچسب ها: عبادی زاده ، پرستار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار