سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تاکید بر توجه به نوع ساخت و ساز مدرسه‌ها، گفت: در سازه‌های مدرسه‌ها باید به دنبال تنوع باشیم و نظارت بیشتری بر پروژوه‌های خیرساز شود و تعهد بیشتری وجود داشته باشد زیرا این انتظار خیرین است.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 28 November 2022

محمد سعیدی‌پور امروز هفتم آذرماه در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز استان خوزستان زبانزد و پیشگام هستند و ما برای جذب خیرین باید چند دستور را در کار داشته باشیم؛ کار با خیرین نیاز به اعتمادسازی دارد و باید از ثروت‌شان به درستی امانت‌داری کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما در دولت باید درست عمل کنیم و به همان میزان که خیر مدرسه‌ساز کمک می‌کند و ثروت می‌آورد، ما نیز باید به همان میزان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهیم.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در تامین اعتبار پروژه‌های دولتی باید نظام ارزشیابی وجود داشته باشد. خیر جوان و خیر سالمند و خیری که دغدغه‌مند است یا خیری که صبور است، با هم تفاوت دارند و باید این نکات دیده شوند. با کوتاه‌تر کردن زمان تکمیل پروژه‌ها نیز می‌توان اعتمادسازی کرد.

سعیدی‌پور با تاکید بر توجه به نوع ساخت و ساز مدرسه‌ها، افزود: در سازه‌های مدرسه‌ها باید به دنبال تنوع باشیم و نظارت بیشتری بر پروژوه‌های خیرساز شود و تعهد بیشتری وجود داشته باشد زیرا این انتظار خیرین است. خیرین مدرسه‌ساز برای موجودیت خود تلاش نمی‌کنند بلکه به دنبال تمدن‌سازی و هویت‌بخشی هستند و اگر قرار است فرهنگی شکل بگیرد، اینجا شکل می‌گیرد و در مدرسه‌سازی، پیوست فرهنگی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار