نایب رئیس شورای شهر اهواز بر لزوم رعایت سقف و محدوده زمانی اجرا و بهره‌برداری پروژه‌هایی که از محل عوارض آلایندگی تأمین اعتبار شده‌اند، تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 28 November 2022

حجت‌الله زارع‌زاده در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۷ آذرماه) برگزار شد، با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی ولز و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: امیدواریم به فضل الهی و همت جوانان برومند ملی‌پوش، این پیروزی مقدمه پیروزی غرورآفرین بعدی در مسابقه حساس در مقابل تیم ملی آمریکا باشد؛ از مردم دعوت می‌شود با حمایت گسترده از تیم ملی کشورمان، ضمن تقویت روح و روان ملی‌پوشان، مکر و برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی را که با فرصت‌طلبی، تیم ملی کشورمان را نشانه گرفته‌اند و با اعمال انواع فشار سعی در تضعیف آن‌ها را داشته و دارند، مانند همیشه به یأس تبدیل کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم شامگاه سه‌شنبه شاهد جشن پیروزی و غلبه حق بر باطل در مستطیل سبز فوتبال باشیم.

نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به پروژه‌های عمرانی، زیست محیطی و ترافیکی که از محل عوارض آلایندگی برای اجرا به شهردار ابلاغ شده است، عنوان کرد: انتظار می‌رود شهردار یا معاونین وی، ماهانه با حضور در صحن علنی شورای شهر به صورت مستمر مردم را در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار دهند.

زارع‌زاده بیان کرد: در مصوبه شورای شهر سقف و محدوده زمانی برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعیین و به شهردار ابلاغ شده است.

وی با اشاره به مطالبات خود از شهردار اهواز تصریح کرد: الزام به رعایت سقف زمانی تعیین شده برای بهره‌برداری از ۱۸ پروژه تعریف شده و تمهید مقدمات و شرایط لازم برای جلوگیری از هر گونه تاخیر در به سرانجام رساندن این پروژه‌ها، رعایت اولویت‌ها و صرفه و صلاح شهر و شهرداری در اجرای هر کدام از پروژه‌ها، نظارت دقیق و مسئولانه بر اجرای کار توسط عوامل ذی ربط در تمام مراحل به منظور نظارت دقیق بر کیفیت اجرای پروژه‌ها و پرهیز از هر گونه اهمال و کوتاهی در این حوزه‌ها برخی از مطالبات اعضای شورای شهر از شهردار است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز افزود: نقش هماهنگی حوزه‌های مرتبط در طراحی، امور فنی، امور حقوقی و قراردادها و نظارت برای تسریع در به ثمر نشاندن پروژه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

زارع‌زاده بیان کرد: اگر هر کدام از پروژه‌های ۱۸ گانه مصوب، در مراحل اولیه با مشکلاتی مواجه شود، باید سریعا با هماهنگی اعضای شورای شهر تدبیر و تصمیم لازم اخذ شود تا در موعد مقرر بهره‌برداری شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار