رئیس هیئت کاراته استان البرز گفت: متاسفانه چندین سال است که پیگیر خانه اختصاصی کاراته در البرز هستیم، ولی با این شرایط در باشگاه‌های خصوصی تمرین می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 28 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» سید مهدی جعفری گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ ملی پوش از استان البرز به تیم‌های ملی کاراته کشورمان و پنج مربی آقا و خانم به اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کاراته اضافه شدند.

رئیس هیئت کاراته البرز با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته از ظرفیت‌ها و پتانسیل کاراته البرز در تیم‌های ملی به خوبی استفاده می‌کند گفت: متاسفانه چندین سال است که پیگیر خانه اختصاصی کاراته در البرز هستیم، ولی با این شرایط در باشگاه‌های خصوصی تمرین می‌کنیم و توانسته‌ایم بیشترین کاراته کار را در سبک‌های آزاد و کنترلی به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

 جعفری ادامه داد: با نگاه ویژه‌ای که سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان به این رشته دارند قول مساعدت تحویل خانه کاراته تا پایان سال جاری به این هیئت داده شده است.

مربی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در ادامه افزود: بیش از هشت هزار کاراته کار در سبک‌های آزاد و کنترلی در دو بخش آقایان و بانوان در استان البرز فعالیت می‌کنند که این آمار تا قبل از کرونا به ۱۲ هزار نفر نیز رسیده بود.

جعفری گفت: مسابقات آسیایی ازبکستان را پیش رو داریم که در این مسابقات از استان البرز سه کاراته کار به همراه دو مربی و یک داور نیز اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار