معاون بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هشتمین نمایشگاه و جشنواره«جهادگران علم و فناوری»در ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 28 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد جلال زاده معاونت بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه شهداء آذربایجان‌غربی از افتتاح هشتمین نمایشگاه و جشنواره«جهادگران علم و فناوری» در استان آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: امروز صبح هشتمین نمایشگاه و جشنواره«جهادگران علم و فناوری» با حضور مسوولان استانی در نمایشگاه شهرک فناوری الکترونیک ارومیه افتتاح شد.

او ادامه داد: با توجه به شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" اقدامات انجام شده در کشورمان رنگ متفاوتی به خود گرفته است و تمام تلاش‌ها در راستای خلق آینده‌ای متکی بر دانش و فناوری است.
دکتر جلال زاده گفت: معاونت بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه شهداء با توجه به پیشبرد اهداف سند اعتلای بسیج سعی در حمایت نخبگان بسیجی داشته و با برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری سعی در امید آفرینی هر چه بیشتر در بین جوانان بوده تا بتوانند استعدادهای علمی خود منصه ظهور برسانند.

او ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی دارای بهترین جوانان و نخبگان بوده که بایستی بسترسازی مناسبی برای استعدادیابی آن انجام شود و معاونت بسیج علمی و فناوری پژوهشی سپاه شهداء سعی دارد این شرایط را برای جوانان این مرز و فراهم ساخته و از آنان حمایت کند.
معاونت بسیج علمی و پژوهشی سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: در هشتمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم و فناوری، بیش از ۳۰ مخترع شرکت کرده است که در 30 غرفه برای بازدید عموم دایر است.
او افزود: از تمام افراد شرکت کننده در این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد و همچنین 10 نفر از این تعداد برگزیده شده و پاداش نقدی و لوح تقدیر دریافت می‌کنند و علاوه بر آن، به سه نفر برتر مدال طلا با عنوان فناور برتر سال داده شده و در نمایشگاه کشوری در تهران در تاریخ 9 تا 11 آذر شرکت می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار