استاندار فارس گفت: حضور حجت الاسلام منتظری در استان باعث شد جلوی مزایده گذاشتن کارخانه آزمایش گرفته شود اما باتوجه به عدم تعهد مسولان، به اتفاق نظر اکنون جلوگیری از مزایده برداشته شده است و بانک ملت میتواند کارخانه آزمایش را به مزایده بگذارد کما اینکه سرمایه گذار هم اعلام آمادگی جهت شرکت در مزایده داشته است تا در مرحله اول به ساخت آبگرمکن، صنایع دستی و ماشین های برقی فعالیت کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 28 November 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: هشتمین نشست خبری محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که بر خلاف دیگر نشست های خبری مدیران، استاندار فارس، در ابتدا نشست، وقت را به اصحاب رسانه داد تا اول سوالات خود را مطرح و به انان پاسخ دهند و در پایان اگر وقتی اضافه آمد به ارائه گزارش عملکرد بپردازد.

مزایده مجدد کارخانه آزمایش

استاندار فارس در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزای فارس مبنی بر احیا کارخانه‌های آزمایش، ای تی ای، روغن نباتی نرگس و قند ممسنی که عملا اتفاقی نیافتاده است، گفت: حضور حجت الاسلام منتظری در استان باعث شد جلوی مزایده گذاشتن کارخانه آزمایش گرفته شود اما باتوجه به عدم تعهد مسولان، به اتفاق نظر اکنون جلوگیری از مزایده برداشته شده است و بانک ملت میتواند کارخانه آزمایش را به مزایده بگذارد کما اینکه سرمایه گذار هم اعلام آمادگی جهت شرکت در مزایده داشته است تا در مرحله اول به ساخت آبگرمکن، صنایع دستی و ماشین های برقی فعالیت کند.

قیمت گذاری کارخانه ای تی ای انجام شد

ایمانیه به مزایده کارخانه ای تی ای نیز اشاره کرد و افزود: طبق آخرین آمار، قیمت گذاری این کارخانه انجام شده است که چند نفر جهت شرکت در مزایده اعلام آمادگی جهت راه اندازی کارخانه در تولید داشته اند.

وی ادامه داد: در مزایده کارخانه‌ها صلاحیت سنجی افراد انجام خواهد شد چرا که قسمتی از اموال به فروش رفته و مبلغ آن به حساب دادگستری منتقل شده تا مطالبات کارگران پرداخت شود.

از صاحبان کارخانه روغن نباتی نرگس ناامیدم

نماینده عالی دولت در استان فارس به مشکلات کارخانه روغن نباتی نرگس نیز اشاره کرد و اذعان داشت: از صاحبان فعلی کارخانه روغن نباتی نرگس نا امید شده ام لذا زمین مورد نظر در منطقه ویژه اقتصادی از این کارخانه خلع شد تا برای ساخت یک کارخانه دیگر اقدام شود.

از نحوه کار قند ممسنی راضی نیستم

ایمانیه به کارخانه قند ممسنی نیز اشاره کرد و افزود: بنده به عنوان استاندار فارس از نحوه کار راضی نیستم گرچه دادستان شهرستان از اقدامات راضی شده اما بنا به مزایده گذاشتن کارخانه را داریم.

وی در پاسخ به سوال دیگر این خبرگزاری مبنی بر احیا ۲۲۰ واحد راکد در طول دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام رئیسی ابرازداشت: استانداری آمادگی لازم جهت بازدید اصحاب رسانه از کلیه پروژها در سطح استان جهت راستی آزمایی را داریم.

استاندار فارس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر استعفا مدیران که قصد نامزدی در مجلس دارند اقدام کنند، افزود: در هفته اخیر نامه ای به شورای اداری و ادارات زیرمجموعه اعلام شده است اگر مسوولی قصد نامزدی در انتخابات آینده مجلس را دارد می‌بایست تا تاریخ یک دیماه ۱۴۰۱ به استانداری اعلام نمایند.

وی ادامه داد: در پایان نامه اضافه شده است اگر شخصی اعلام نکرد، به شرط آنکه استاندار باشم با آن موافقت نخواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار