سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و ترافیک استانداری ایلام معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 28 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هُژبری در نشست تکریم و معارفه مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام اظهار کرد: تغییر و تحول رمز بقای سیستم‌ها است و سیستم‌های اداری هم نیازمند تغییر و تحول هستند.

وی دفتر فنی را پیش‌ران تحول و توسعه حوزه عمرانی استان دانست و گفت: با توجه به اینکه دفتر فنی ناظر بر عملکرد تمام دستگاه‌های عمرانی استان است، باید ساز و کاری ایجاد کنیم که در حوزه طرح‌های تفصیلی، طرح های جامع طرح های هادی روستایی با شتاب بیشتری پیش رویم.

هژبری با اشاره به فرمایشات امام علی علیه السلام در زمینه شاخص‌های مدیران بیان کرد: علم، دانش، تجربه، تحصیلات، سعه صدر، نظم و انظباط از ضروریاتی هستند که مدیران در حوزه تخصصی باید داشته باشند.

معاون استاندار ایلام، صداقت، رازداری، وفای به عهد، احترام، امانت‌داری، گذشت و پاکدستی را از دیگر لازمه‌های مدیریت دانست و ادامه داد: امتیاز ندادن به اقوام و خویشاوندان، اهمیت به نماز و تقوا در کنار خیرخواهی در امور از مواردی هستند که مدیران در حوزه ارزش‌های مکتبی باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: در دولت مردمی دکتر رئیسی، همه‌ ما باید نسبت به گفتمان و شعارهای دولت اهتمام لازم را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، تفکر جهادی، انقلابی‌گری، کار و تلاش شبانه‌روزی را از اجزاء لاینفک دولت دکتر رییسی عنوان و خاطرنشان کرد: ما به عنوان مدیران استان باید سیاست‌های دولت را عملی کنیم.

در پایان این آیین از زحمات مسعود کرمی تقدیر و محمد نادعلی‌پور به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و ترافیک استانداری ایلام معرفی شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار