اغلب این طرح ها به علت کمبود بودجه و تکمیل نشدن به لانه حیوانات و یا پرندگان تبدیل شده اند.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 27 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طرح های ورزشی این استان که اغلب آنها بعد از گذشت سال ها از آغاز به ساخت  یا فرسوده شده اند و یا دیگر توجیه اقتصادی و یا کاری ندارند.

 

در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال در صورت تامین اعتبار بخشی از این طرح ها در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

 

عین الله دهقان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از محل متمم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام این استان اختصاص یافته است.

 

وی بیان کرد: این میزان اعتبار با ابلاغیه از سوی سازمان برنامه و بودجه برای بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی در مناطق مختلف برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی شامل استادیوم‌های ورزشی، چمن مصنوعی، تکمیل سالن‌ها ورزشی و استخر‌های نیمه تمام توزیع خواهد شد.

 

دهقان از این میزان اعتبار ۷ میلیارد تومان به شهرستان گچساران برای تکمیل استخر بانوان و سالن چند منظوره آبشیرین اختصاص می‌یابد، ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال ۱۰ طرح ورزشی افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده روستایی در کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: هم اکنون ۲۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در مناطق مختلف این استان فعال بوده که از این میزان ۱۱ هزار نفر معادل ۴۶ درصد بانوان هستند.

 

ابراز نارضایی مدیرکل ورزش و جوانان استان از روند ساخت هتل ورزش

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح های ورزشی بزرگ و تاثیرگذاری همچون هتل ورزش یاسوج به دلیل کمبود اعتبار روند اجرایی رضایت بخشی ندارند.

 

دهقان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۱ هیئت ورزشی شهرستانی و ۴۸ هیئت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند، اضافه کرد: کمک به هیئت‌های ورزشی به دلیل نبود اسپانسر، برای مجموعه ورزش و جوانان به یک دغدغه تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار