مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به اتمام عملیات لوله‌گذاری پروژه فاضلاب منطقه کیانپارس اهواز گفت: لاین دوم جاده ساحلی امروز بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 27 November 2022

محمدرضا کرمی نژاد امروز، ۶ آذرماه در حاشیه بازدید میدانی از اجرای پروژه فاضلاب جاده ساحلی اهواز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و در حال حاضر با پیمانکاران مختلف، پروژه فاضلاب در ۱۵۳ جبهه کاری فعال و با سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: هیچ روز تعطیلی در روند اجرایی پروژه‌های فاضلاب اهواز وجود ندارد و کارگاه‌های فاضلاب اهواز در روزهای پنجشنبه و جمعه و شبانه‌روز فعال هستند تا فاضلاب از زیر پای مردم جمع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب منطقه کیانپارس اهواز به منظور اجرای اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب از چهارشنبه عصر به صورت ضربتی اجرا شده است و این پروژه نقش مهمی در برطرف کردن مشکل فاضلاب منطقه کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر دارد.

کرمی نژاد تصریح کرد: در سال‌های گذشته مردم اهواز به ویژه مناطق کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر با مشکلات عدیده در پس زدگی فاضلاب همراه بودند که با اجرای این پروژه‌ها و اتصال به خط اصلی مشکل فاضلاب این مناطق یکبار برای همیشه بعد از سالیان سال برطرف می‌شود.

وی عنوان کرد: شبکه فاضلاب در منطقه کیانپارس را تغییر دادیم. کلکتور اصلی شبکه فاضلاب در جاده ساحلی با متروتونلینگ اجرا شده است و با اجرای این پروژه در منطقه کیانپارس خط اصلی خروجی فاضلاب در خیابان میهن شرقی به این کلکتور اصلی متصل و مشکل فاضلاب این منطقه برطرف شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: با اتصال این خط فاضلاب به خط اصلی دو عدد منهول پمپ در منطقه کیانپارس حذف و از مدار خارج می‌شوند و این پروژه از پروژه‌های بسیار خوب در روند اجرایی پروژه  فاضلاب اهواز است و بخش عمده‌ای از مشکل فاضلاب در این منطقه برطرف خواهد شد.

وی افزود: مردم اهواز به خوبی فعالیت‌های جاری در روند اجرای پروژه فاضلاب را نسبت به سال‌های گذشته لمس کرده‌اند. اجرا و تکمیل پروژه فاضلاب اهواز توسط دولت سیزدهم مشکل دیرینه فاضلاب اهواز را برطرف می‌کند.

کرمی نژاد تصریح کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب باید خیابان‌ها را حفاری کنیم تا یکبار برای همیشه مشکلات زیرساختی اهواز را در بخش فاضلاب برطرف کنیم و به همین دلیل از صبوری و همکاری مردم اهواز کمال قدردانی را دارم.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اتمام این پروژه مهم گفت: این پروژه بسیار حائز اهمیت بود و باید ظرف مدت ۲۰ روز اجرایی می‌شد اما با اجرای ضربتی توانستیم بامداد گذشته عملیات لوله‌گذاری این پروژه را تمام کنیم و در حال حاضر زیرسازی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است تا لاین دوم جاده ساحلی نیز امروز بازگشایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار