استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونان استاندار با تعدادی از مردم و مراجعان به استانداری ملاقات کردند ‌از مسائل آنها مطلع شدند و دستورات لازم برای حل مشکلات و خواسته های قانونی و به حق آنها صادر شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 27 November 2022

برنامه ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاونان استاندار کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سیداحسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی روزهای یک شنبه هر هفته در دفتر استاندار برگزار می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در برنامه ملاقات مردمی امروز، درخواست کنندگان و مراجعان مسائل خود را ‌با استاندار و معاونان استاندار مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری، بررسی و رفع مشکلات مباحث مطرح شده صادر شد.

استاندار در پایان این برنامه ملاقات مردمی با بیان اینکه، لازم است مجموعه ادارات و سازمان های دولتی ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند، عنوان کرد: با پیگیرهای لازم اغلب مشکلات مراجعین در این ملاقات ها رفع می شود که رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

دکتراحمدزاده با بیان اینکه، آسیب شناسی مشکلات یکی از خواص برنامه های ملاقات مردمی است، تاکید کرد: توجه به خواسته به حق و قانونی مردم وظیفه ماست چرا که مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خواست مردم است.

استاندار با اشاره به اینکه در برخی از موارد خواسته ها به گونه ای است که خارج از اختیارات بوده و در چارچوب قانونی نمی باشد تاکید کرد: مدیران در برنامه های ملاقات عمومی بر رسیدگی به امور مردم و ارائه پاسخ قانع‌ کننده به ارباب رجوع دقت لازم را داشته باشند. ‎

احمدزاده، وظیفه ذاتی مسئولین را تلاش برای حل مشکلات و کاهش دغدغه های مردم  بیان کرد و اظهار داشت: ملاقات عمومی نیز در همین راستا و جهت حل بخشی از این مشکلات می باشد.

استاندار به رونق سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران و به توسعه بخش های اقتصادی و تولید استان تاکید کرد و گفت: اغلب مراجعین متقاضی کار و شغل هستند و آن بخشی که متقاضی کارآفرینی هستند قطعا مورد حمایت همه جانبه قرار می گیرند.

دکتراحمدزاده با بیان اینکه، اشتغال در بخش دولتی محدودیت ها و شرایط خاص خود را دارد و تنها از طریق ازمون آن هم براساس ضرورت اعلام می شود، تاکید کرد: رونق تولید و افزایش اشتغال از مهمترین مسائلی است که توسط مدیران حوزه اقتصادی بایستی مورد توجه جدی باشد تا بتوان مشکلات اشتغال را برطرف کرد.

استاندار تصریح کرد: هرگونه جذب نیروی غیرقانونی از دید دستگاه های نظارتی استان پنهان نخواهد ماند.

 وی ابراز داشت: جذب نیرو در بدنه دولت دستوالعمل خاص خود را دارد و برای رفع بیکاری و رونق فضای کسب و کار اعطای تسهیلات به کارآفرینان و ایجاد زیرساخت اشتغال برای جوانان در روستاها فراهم است.

در این برنامه ملاقات عمومی استاندار و معاونین استاندار، تعداد ۲۷ نفر مشکلات خودشان را مطرح کردند که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فلاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
اخی وبخت مردم استان وااستاندارش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار