استاندار ایلام خطاب به زندانیان؛
استاندار ایلام به همراه رییس کل دادگستری استان در بازدیدی سه‌ ساعته از بازداشتگاه ایلام، با متهمان، مددجویان کانون اصلاح‌ و تربیت و بند نسوان دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 27 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  استاندار ایلام در دیدار با زندانیان گفت: در مدت تحمل حبس با خود خلوت و برای جبران گذشته تلاش کنید.

حسن بهرام نیا افزود: اجرای برنامه‌های اصلاحی‌ و تربیتی در سطح زندان‌ها و تلاش برای رفع مشکلات با هدف بازگشت سالم زندانیان به جامعه انجام می شود.

استاندار ایلام خطاب به زندانیان تاکید کرد: سعی کنید فردی مفید برای جامعه باشید و در کنار خانواده‌هایتان به پویایی هرچه بهتر کمک کنید.

رییس کل دادگستری ایلام نیز یادآور شد: تلاش مراجع‌ قضایی برای حل مشکلات زندانیان است و بطور قطع بازدیدهای مستمر قضات از زندان ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت کیفری تاثیرگذار است.

عمران علی محمدی اضافه کرد: اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط در دوره تحولی قوه‌ قضاییه با اجرای طرح‌های پایش و غربالگری در دستور کار است و پنجشنبه‌های هر هفته در زندان‌ها انجام می شود.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز گفت: مسئولان استان و مراجع‌ قضایی همواره با همکاری اثربخشی که با زندان‌های استان دارند در اجرای برنامه‌های اصلاحی‌ و تربیتی و تبیین مطلوب اقدامات بازپرورانه نقش موثری دارند و دست یارای سنگربانان اصلاح‌ و تربیت هستند.

مجید احسانی اظهار داشت: در سطح زندان‌های استان سعی شده است اصول و مبانی زندانبانی اسلامی پیاده سازی و برنامه‌های تدوینی سازمانی به نحو مطلوب اجرا شوند.

گفتنی است در ادامه بازدید از بند نسوان، یکی از زندانیان زن که به جرم مالی در زندان بود با کمک ستاد دیه و همت خیرین از زندان آزاد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار