مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ارتباط نزدیک با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان را از مهمترین اهداف و اولویت‌های این اداره کل برشمرد و گفت: در این راستا در اداره کل و راه و شهرسازی ۲ روز در هفته را به ملاقات عمومی و میز خدمت و ارتباط چهره به چهره با مردم اختصاص داده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 26 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مهرداد آهکی» افزایش تعداد روز‌های میز خدمت و ملاقات مردمی را در راستای برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مردم دانست و افزود: باتوجه به برنامه ملی مسکن این وزارتخانه، مردم سوالات بسیاری دارند و از این رو تصمیم گرفتیم روز‌های ملاقات مردمی و میز خدمت را به ۲ روز افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری میز خدمت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در روز‌های جمعه در مسجد جامع شهر کرمانشاه؛ از بانیان این مراسم که در مسیر پاسخگویی به مردم گام برداشته‌اند، قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه یکی از موارد مورد تاکید دولت و به تبع وزارت راه و شهرسازی ارتباط مستمر و چهره به چهره با مراجعه کنندگان است که این امر مهم با استقبال و حمایت مسئولان با نظم و برنامه قابل قبولی در سطح استان کرمانشاه در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: این اداره کل براساس تاکیدات وزارتخانه و همچنین حمایت همه جانبه استاندار کرمانشاه، توانسته است روز‌های ملاقات مردمی خود را به ۲ روز در هفته افزایش دهد.

آهکی اضافه کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری هر هفته روز‌های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور مدیرکل و معاونان میزبان مردم هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان داشت: در روز‌های ملاقات عمومی تمام معاونان با برنامه ریزی و زمانبندی منظم در این میز‌های خدمت و ملاقات پاسخگوی سئوالات هم استانی‌های خواهند بود؛ هرچند در روز‌ها دیگر نیز مراجعه کنندگان می‌توانند با دفاتر مدیر کل و همچنین معاونان در ارتباط بوده و مطالبات خود را مطرح کنند.

آهکی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه برنامه جلسات این دستگاه اجرایی تا حد امکان طوری برنامه ریزی می‌شود که با زمان ملاقات عمومی با شهروندان تداخل نداشته باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار