۲۵ حزب، جمعیت و تشکل سیاسی اصولگرای استان کرمانشاه در ارتباط با وقایع اخیر کشور بیانیه‌ای منتشر کردند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 26 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا در این بیانیه آمده است: اتفاقات چند وقت اخیر بیش از هر زمان دیگری نشان داد که آنچه آگاهان و دلسوزان در خصوص برنامه ریزی دشمنان در پاره پاره کردن کشور مدنظرشان است چقدر ژرف و دقیق بوده است. حمله به خانه‌های مردم و نمایش اقدامات خلاف عفت عمومی اثبات نمود که این جماعت تا چه حد پلید و ناپاک هستند.

در ادامه متن این بیانیه آمده است: آنچه در تاریخ هزاران ساله ملت ایران بوده و هست غیرت و کرامت اخلاقی است و هر ایرانی از هر قوم و مذهبی نسبت به این ارزش‌ها پایبند و از هرگونه اقدام منافی آن منزجر است. حال که نقاب از چهره پلید این جماعت بی رحم و مروت، ایران ستیز و تجزیه طلب برداشته شده است.

این بیانیه می‌افزاید: احزاب و تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از نهاد‌های امنیتی و انتظامی بابت زحمات بی وقفه ۷۰ روزه خواستار ورود جدی تر، قاطع و فوری برای مقابله با این تروریست‌ها و برگرداندن آرامش و امنیت روانی به جامعه هستند.

در ادامه بیانیه احزاب اصولگرای کرمانشاه همچنین آمده است: لازم به ذکر است همانطور که نیرو‌های امنیتی سپربلای مردم شده و در صف اول جان فشانی برای حفظ آرمان‌های امام و انقلاب حاضر بوده اند، خط قرمز مردم نیز تکریم و قدردانی از حافظان امنیت و مدافعان وطن است، لذا هرگونه تخریب، تشویش اذهان عمومی علیه این سربازان اسلام و خدمت گزاران مردم محکوم شمرده می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: لازم به تذکر است که به برخی از نمایندگان مجلس، مسئولین کم انگیزه و کم توان و خودباخته می‌گوییم که قدر و جایگاه خود را بدانند و گمان نکنند در بازی با افکار عمومی می‌توانند ناکارآمدی و ترک فعل خود را بپوشانند و به فراموشی بسپرند.

در ادامه متن این بیانیه همچنین آمده است: اگر برخی از احزاب تابحال لب به سخن نگشوده اند، چون به وظایف و رسالت رازداری خود عمل کرده اند و الا کارنامه اقدامات و عملکرد برخی از ایشان آنقدر ناپسند هست که اگر قرار بر بیان و شرح آن باشد از طرف مردم حال و آینده درخوری برای این عزیزان باقی نمی‌ماند.

در پایان این بیانیه همچنین آمده است: مطالبه احزاب در برکناری مسولان ناکارامد و نااهل و رد صلاحیت نمایندگان منفعت طلب و فرصت سوز در روال قانونی در حال پیگیری است و ان شاالله ما نیرو‌های انقلابی بقدر توان در این مسیر به وظایف خود عمل خواهیم نمود.

این بیانیه از سوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان، جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان، جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی.
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان، حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان، شورای وحدت نیرو‌های انقلاب و جامعه روحانیت مبارز استان، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان، حزب ایران جوان استان، کانون کارآفرینی کشور و استان، خبرگان کشاورزی استان، تشکل‌های هدایتی حمایتی کشاورزی، جامعه اسلامی کارمندان، جمعیت اسلامی فرهنگیان استان، حزب ایران زمین استان، جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت ایران اسلامی استان، جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان، جبهه پیروان خط امام و رهبری استان، جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی، جمعیت جانبازان ایران اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان و حزب نسل نو استان منتشر شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار