مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کرمانشاه با اشاره به باز بودن درب پژوهش‌سرا‌ها به روی دانش‌آموزان، گفت: عضویت در پژوهش‌سراها، دانش‌آموزان را پژوهش‌محور بار می‌آورد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 26 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا پری تاتار با دعوت از دانش‌آموزان برای عضویت در پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی، گفت: عضویت در این پژوهش‌سرا‌ها می‌تواند در پژوهش محور بار آمدن دانش‌آموزان تاثیر زیادی داشته باشد.

تاتار حضور در پژوهش سرا‌های دانش آموزی را در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش، رشد و توسعه علمی پژوهشی دانش‌آموزان و ایجاد دسترسی دانش‌آموزان به یافته‌های جدید علمی پژوهشی تاثیرگذار عنوان کرد افزود: اگر افراد از سنین دانش‌آموزی پژوهش محور بار بیایند، در مراحل بعدی زندگی خود نیز انسان‌های پژوهش‌محوری خواهند بود.

مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کرمانشاه ادامه داد: پژوهش در دنیای امروز حرف اول را می‌زند و افرادی که به این حوزه ورود پیدا کنند، آینده موفق تری خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز اهمیت پژوهش محوری در کشور ما جا نیافتاده، گفت: حتی در دانشگاه‌ها نیز آنطور که باید به پژوهش بها داده نمی‌شود.

تاتار با بیان اینکه همه دانش‌آموزان می‌توانند به عضویت پژوهش‌سرا‌ها درآیند، گفت: دانش‌آموزان خلاق، مستعد و علاقمند تمامی پایه‌های تحصیلی می‌توانند به عضویت پژوهش سرا‌های دانش آموزی درآیند.

تاتار با بیان اینکه در حال حاضر در استان کرمانشاه ۲۲ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فعال است، گفت: در هریک از این پژوهش سرا‌ها بین پنج تا ۱۰ هزار دانش‌آموز عضو هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار