مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود ۵ درصد از مبتلایان به اعتیاد زن هستند، گفت: حدود ٣٠ کمپ در کرمانشاه به افراد درگیر با اعتیاد خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 26 November 2022

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص میزان و ریشه اعتیاد بانوان در استان اظهار کرد: از مجموع معتادین در سطح استان کرمانشاه حدود ۵ الی ۶ درصد زن هستند که دلایل درگیری آن‌ها با اعتیاد دلایل متعددی مشابه اعتیاد در آقایان دارد.

وی دلایل خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و... را از عوامل بروز اعتیاد در زنان دانست و افزود: متاسفانه عمده بانوانی که درگیرراعتیاد شدند ابتلا خانوادگی است یعنی بخش قابل توجهی از آنان توسط همسر، مادر یا سایر اعضای خانواده خود معتاد شدند.

وی گفت: تعداد معتادین در حاشیه شهر کرمانشاه بیشتر است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص ارائه خدمات به زنان درگیر با اعتیاد یادآور شد: دو کمپ برای افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند در نظر گرفته شده که یکی‌از این کمپ‌ها در خیابان دلگشا فردوسی و دیگری در شهرک مسکن و آبادانی کرمانشاه واقع شده است.

وی گفت: در محله آقاجان برای بانوانی که مایل به دریافت خدمات باشند، امکانات قرار داده شده. در مجموع برای بانوان کمپ‌های مختلفی درسطح محلات و برای آگاهی خانواده‌ها داریم و ۳۰ کمپ ترک اعتیاد برای خانواده‌هایی که درگیر اعتیاد دارند ایجاد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار