معاون فرماندار لامرد علت آتش سوزی در کشتارگاه بزرگ مرغ لامرد را نقص فنی در اتصالات برقی این مجموعه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 26 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: احمد خضری در خصوص اتش سوزی روز گذشته در لامرد تصریح کرد: آتش سوزی کشتارگاه کوثر مرغ لامرد در ساعت ۱۷ و ۲۰ عصر روز جمعه در انبار کاغذ، کارتن و مواد بسته بندی شروع و فوران شده بود.

او گفت: یک ساعت بعد ماشین آلات آتش نشانی شهرداری لامرد، اشکنان، اهل، منطقه عملیاتی تابناک، انرژی بر و سالکو به همراه نیروی‌های امدادی آتش نشانی فرودگاه جهت اطفا حریق عازم این مکان شدند.

وی با بیان اینکه آتش در ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه خاموش شد، افزود: جهت برآورد خسارت مالی، منتظر کارشناس بیمه جهت ارزیابی خسارت هستیم.

خضری خاطرشان کرد: خوشبختانه در روند تولید کشتارگاه خللی وارد نشده، اما باید سریعاً وسایل بسته بندی (کارتن، پلاستیک و…) را تهیه کنند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات کارشناسان، عامل آتش‌سوزی نقص فنی و اتصالات برق بوده که منجر به آتش‌سوزی انبار کشتارگاه مرغ کوثر شده است، اما خوشبختانه خسارات جانی (انسانی) در پی نداشته است.

معاون عمرانی فرماندار لامرد تصریح کرد: با توجه به وقوع حوادث این چنینی که موجب خسارات اقتصادی و احتمالاً جانی می‌شود، مالکان اماکن عمومی و خصوصی، بویژه کارخانه‌های صنعتی باید اقدامات پیشگیرانه و مراقبت ویژه را نسبت به چنین مواردی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار