مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان با تاکید بر اینکه سپاه در کنار مردم و معترضان و مقابل اغتشاشگران است، گفت: دشمن با تمام قدرت و سیگنال‌های مسموم به جنگ جوانان کشورمان آمده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 26 November 2022

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا مراد حاجتی روز شنبه در گردهمایی گسترده بسیجیان دزفول در حسینیه ثاراله این شهر افزود: سردار سلیمانی با کمترین نیرو برای جنگ با دشمن به عراق و سوریه رفت در حالی که جنگ در سوریه جنگ ساده ای نبود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز جنس موشک‌های ما سجیل با ۲۳ تن وزن، چهار طبقه و کلاهک جنگی ۴۰۰ کیلوگرمی است لذا کسی جرات تهدید ایران به جنگ را ندارد.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان اظهارداشت: ما با موشک‌های وطنی مقر تروریست‌ها را اقلیم کردستان شخم می‌زنیم و ساختمان به ساختمان نقطه گذاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان زنده به آنند که آرام نگیرند، افزود: بسیجی باید وسط میدان باشد زیرا اگر یک قدم عقب بیاید دشمن یک قدم جلو می‌آید.
سردار حاجتی با بیان اینکه نیروهای با دلار تربیت شده زمین گیر بسیجیان می‌شوند، گفت: مسوولانی که با بسیج نیستند و درد دل مردم را نمی‌شنوند، قبول نداریم ضمن اینکه مدیران ضعیف نباید به خاطر فشارهای سیاسی و ندانم کاری روی کار باشند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ شهید دادیم، گفت: ایران اسلامی ۲۵۰ هزار شهید داده و اکنون نیز دشمن با ترورهای کور نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان با تاکید بر اینکه افرادی که پرچم ایران را آتش زدند، زمین گیر می‌کنیم، اظهارداشت: دشمن می‌خواست از اقوام مختلف در جنگ روانی اخیر استفاده کند اما نتوانست به جایی برسد.

وی با قدردانی از اقتدار شورای تامین در اتفاقات اخیر به دانش آموزان بسیجی توصیه کرد مراقب فضای مجازی باشند تا گول نخورند.
سردار حاجتی بیان داشت: اگر می خواستیم سقوط کنیم خیلی وقت پیش سقوط می‌کردیم؛ دشمن نمی‌تواند برای دختران خوزستانی ما که در زمان جنگ با روسری خوابیدند تا درصورت اصابت موشک و شهادت با حجاب باشند، تعیین تکلیف کند.
وی با اشاره به رشادت‌های مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: بیشترین گردش مالی دنیا در تنگه هرمز است و از نظر استراتژیک برای آمریکا مهم است.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان گفت: امام خمینی(ره) مردی از جنس پیامبر بود که کمر صدام را خم و تمام نظریه پردازان دنیا را مبهوت کرد.

وی افزود: تمام دنیای غرب می‌گفتند پایه‌های شیعه را با جنگ از کار می‌اندازند که در این راستا ۴۳ سال ما را محاصره و بمباران کردند و اواخر با سیستم پیشرفته تکنولوژی، رسانه جنگ و کودتای رسانه ای به راه انداختند.
سردار حاجتی گفت: تمام دنیا در مقابل روح اله قرار گرفتند تا یک قیام در چهارراه اقتصاد دنیا حاکم کنند؛ هدف آنها عادی کردن برهنگی، ابتذال، کاباره و مشروبات الکلی بود ولی موفق به هیچ کاری نشدند.

به گزارش ایرنا بسیجیان دزفول امروز با حضور گسترده خود در حسینیه ثاراله شعارهای "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است"، " ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم"، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس" سر دادند.

به گزارش ایرنا سخنرانی زنده مقام معظم رهبری با بسیجیان سراسر کشور در حسینه ثاراله دزفول نیز پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار