مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال جهت ایمن سازی مسیر ارتباطی پرتردد ایلام - چوار هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 26 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت : به منظور افزایش ایمنی ، تسهیل تردد کاربران جاده ای و لزوم توجه به نگهداری راه ها، مجموعه راهداری استان نسبت به نصب بیش از پنج کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل ها در محور ایلام - چوار محدوده ششدار اقدام کرده است.

وی بیان کرد: بیش از پنج کیلومتر روکش آسفالت و سه و نیم کیلومتر عملیات شانه سازی مسیر در این مسیر ارتباطی پرتردد انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: آسفالت این مسیر هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و بعد از انجام عملیات آسفالت، ۴۲ کیلومتر خط کشی این محور انجام می شود.

چشمه خاور تاکید کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت تردد ایمن است.

وی اضافه کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار