امام جمعه ایلام،
امام جمعه ایلام بیان داشت : امروزه کم کاری و کوتاهی مسئولین همکاری با دشمنانی است که قرآن را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 25 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار گفت : وجود ایران مقتدر و مستقل برای استکبار و دولت غاصب اسراییل پذیرفتنی نیست از این رو با طراحی سناریو‌ها و برنامه ریزی‌های متعدد و دقیق، به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی در جامعه و تقابل مردم و نظام است که هیچ وقت و هیچ گاه راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود : دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تضعیف ملت ما هستند، در هرجایی که ما پایبند به ارزش‌های دینی و احکام الهی باشیم دشمنان دنبال محکوم کردن ما بوده و نهایت تبلیغات خود را به کار خواهند گرفت.

کریمی تبار ادامه داد : بعد از انجام نقشه‌های متعدد و طراحی‌های انجام شده دشمن به این‌نتیجه رسید که راه براندازی نظام وحدت بخشیدن به احزاب و گروه‌های مخالف نظام است که در این راه هم به جایی نرسیدند و تمام نقشه هایشان نقش برآب شد.

وی گفت : حضور آگاهانه وبصیر مردم ما در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه نشان داد خط مردم از اغتشاشگران جداست، این روز تیری در دل دشمنان شد و طرح کشته سازی آن‌ها جهت تحریک احساسات مردم به هدف نخورد و خنثی شد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : اقدام شجاعانه دولت در افزایش غنی سازی اورانیوم به ۶۰ درصد دربرابر فزون خواهی دشمنان عمل قابل تقدیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار