فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است، گفت: امنیت و آرامش خاطر شهروندان اولویت قطعی پلیس بوده و در راستای برقراری نظم و امنیت و تامین آرامش شهروندان قاطعانه و مقتدرانه عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 25 November 2022

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت باغات مسیر حیدره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"هادی نجفی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت در باغات مسیر حیدره و اظهار نارضایتی ساکنان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان همدان قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی توسط ماموران کلانتری ۱۲ مدرس، شخصی در این خصوص دستگیر که پس از انتقال به مقر و انجام تحقیقات پلیسی، به ۱۰ فقره سرقت باغات مسیر حیدره اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم با تمرکز بر هشدار‌های پلیسی و گزارش هرگونه موارد مشکوک، یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

 دستگیری سارقان تراکتور در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند"، از دستگیری ۴ سارق تراکتور توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ذبیح الله درویشی"، در تشریح این خبر بیان داشت: هفته گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت تراکتور در یکی از روستا‌های شهرستان نهاوند، ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، ۴ نفر با استفاده از اسلحه شکاری در زمین‌های زراعی روستا اقدام به سرقت یک دستگاه تراکتور کرده و راننده تراکتور را هم که در زمین کشاورزی مشغول زراعت بوده کتک کاری و دست و پای او را بسته و رها کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این راستا تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نهاوند تشکیل که ماموران انتظامی روز گذشته پس از اقدامات ویژه اطلاعاتی و انتظامی و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و استفاده از امکانات قانونی و سازمانی، ۴ سارق را شناسایی و به همراه ۲ نفر از همدستان آن‌ها که در انتقال و مخفی کردن تراکتور با آنان همکاری داشته اند را در یک عملیات در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی صورت گرفته به جرم خود اعتراف کردند و با راهنمایی آنان، تراکتور سرقت شده نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است، گفت: امنیت و آرامش خاطر شهروندان اولویت قطعی پلیس بوده و در راستای برقراری نظم و امنیت و تامین آرامش شهروندان قاطعانه و مقتدرانه عمل خواهد کرد.

جمع آوری ۷۸ معتاد متجاهر در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از جمع آوری ۷۸ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر همدان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح"، در تشریح این خبر گفت: طرح منطقه‌ای پاکسازی مناطق آلوده شهرستان همدان روز گذشته با حضور فعال کلانتری‌ها و نیرو‌های یگان امداد در چندین نقطه شهرستان اجرا شد.

وی هدف از اجرای طرح‌های منطقه‌ای را در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر عنوان کرد که به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان همدان قرار دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در اجرای این طرح، ۷۸ معتاد متجاهر جمع آوری و برای مداوا به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ نجفی صالح گفت: با توجه به استقبال و رضایت عموم مردم از اجرای این گونه طرح ها، با بکارگیری تمام توان در مراحل بعدی نیز اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر را دستور کار خواهیم داشت.

اجرای طرح پاکسازی و دستگیری ۲۴ معتاد متجاهر در شهر کبودراهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان" کبودراهنگ"، از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر این شهرستان از وجود معتادان متجاهر در ۲۴ ساعت گذشته، با دستگیری ۲۴ نفر خبر داد.

سرهنگ "نبی شکرویسی"، در تشریح این خبر گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد می‌باشد، کارکنان انتظامی شهرستان کبودراهنگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در ۲۴ ساعته گذشته کردند.

وی تصریح کرد: در این طرح، ۲۴ معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در پایان بیان داشت: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا، توفیقات قابل توجهی حاصل و موجب رضایت شهروندان شده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان "بهار"، از کشف ۵ فقره سرقت و دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای و ۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و دستگیری ۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" بزرگعلی نوری"، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان بهار، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آسیب زا و ارتقاء احساس امنیت، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره گیری از مشارکت و همدلی شهروندان گرامی و اشرافیت اطلاعاتی، با استفاده از تمام توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۵ فقره سرقت کشف و ۴ سارق حرفه ای، ۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب دستگیر شدند.

سرهنگ نوری بیان کرد: کشف ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و توقیف ۶ دستگاه خودرو متخلف، از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تقدیر و تشکر کرد و خواستار استمرار این تعامل و همکاری آنان شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار