کد خبر: ۱۰۷۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 24 November 2022

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

سلیمانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در خصوص افزایش تعداد اتوبوس‌های درون شهری و نوسازی آن‌ها گفت: حمایت دولت از حوزه حمل و نقل همگانی افزایش پیدا کرده است، در ده سال گذشته روند اتوبوسی در اهواز کاهشی بوده که البته باتوجه به شرایط کشور در اهواز چشمگیر بوده است.

وی بیان داشت: دوره‌های بازسازی اتوبوس‌های حمل و نقل شهری در مناطق مختلف کشور انجام شد و طی هشت ماه گذشته با پیگیری شورای شهر شهرداری اهواز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کار سفارش خرید ۱۲۹ دستگاه اتوبوس خط واحد قطعی شده است.

سلیمانی تصریح کرد: مبلغ تعهد شهرداری به صورت کامل پرداخت شد و در این مسیر شرکت نفت با ما همکاری داشته است، همچنین سفارش خرید ۷۱ دستگاه اتوبوس دیگر را در دستور کار داریم انشاالله تا پایان امسال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس سفارش خرید می‌شود.

به گفته او برای ۲۸ هزار صندلی جدید برنامه‌ریزی صورت گرفته است تا ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود و بتوانیم به تراز استاندارد برسیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در خصوص نیاز کلانشهر اهواز به اتوبوس گفت: باید بگویم که ۷۰۰ دستگاه اتوبوس خط واحد مورد نیاز این کلانشهر است که اکنون تنها صد دستگاه فعال وجود دارد، اما سیر نزولی کاهش ناوگان حمل و نقل در اهواز متوقف شده است و با بازسازی ۲۰۰ اتوبوس متوقف شده شاهد افزایش ناوگان حمل و نقل خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار