پارس تیزر از هسته‌های فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در چهارمین رویداد پرتاب انیمیشن ایران (رویازی) در بین 12 طرح برگزیده انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ 23 November 2022

چهارمین رویداد پرتاب انیمیشن ایران (رویازی) با حضور مدیران سینمایی حوزه هنری و ۱۲ گروه متقاضی به همت حوزه هنری برگزار شد.
در رویداد رویازی جذب سرمایه برای ایده‌ها رخ می‌دهد. در این دوره 12 طرح از بین 80 طرح برگزیده شد و پارس تیزر از هسته‌های فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در میان برگزیده‌شدگان قرار گرفت.
داود خرمن زار، مدیرعامل، طرحی را با نام «دالی» که یک سریال انیمیشن است، ارائه کرد و در بین 12 طرح برگزیده قرار گرفت و موفق به کسب سرمایه شد.
وی در مورد این رویداد گفت: در این دوره از رویازی نسبت به سال گذشته طرح‌های بیشتری پذیرفته شد و طی هفته‌های آتی مذاکرات B2B با سرمایه‌گذاران شکل می‌گیرد.
رویداد رویازی می‌تواند در زمینه به کارگیری شرکت‌ها و گروه‌های تولید انیمیشن در کل کشور موثر باشد و سازمان سینمایی حوزه هنری طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی در حوزه تولید انیمیشن سینمایی داشته است.
لازم به ذکر است گروه پارس تیزر، فعال در زمینه تولید محتوای آموزشی ویژه خردسالان، با در اختیار داشتن امکانات فنی نظیر موشن کپچر بدن و صورت و همچنین کادری فعال در رابطه با روانشناسی کودک و تدوین محتوای تخصصی مناسب، بر آن است تا سهمی را در مرتفع نمودن کمبود میزان تولید محتوای مناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی ایفا کند.
علاوه بر آن خرمن‌زار در خصوص برنامه‌های آینده گفت: خوشبختانه با توجه به خلاقیت جوانان این کشور و تولیدات داخلی سعی داریم سریال انیمیشن، پروژه سینمایی، بازی موبایلی و واقعیت مجازی متناسب کودکان معلول حرکتی را در دسته تولیدات خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار