معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: استفاده از زبان هنر در جنگ رسانه ای با توجه به اصل اصیل و مترقی مخاطب شناسی تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 22 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» فرید نجف‌نیا در آئین افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم استان البرز که در فرهنگسرای غدیر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در جنگ جهانی رسانه‌ای قرار داریم، گفت: نظام سلطه با ایجاد حرکات مذبوحانه و ناجوانمردانه، آشوبی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا برپا کرده است.

وی با اشاره به تأثیر ابزارهایی همچون فیلم، تصویر، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و به صورت کلی استفاده از زبان هنر در چنین شرایطی با توجه به اصل اصیل و مترقی مخاطب شناسی، از برپایی نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان البرز به همراه کشفیات این حوزه خبر داد و عنوان کرد: با مشاهده این ایده خوب، ما نیز درصدد برپایی چنین نمایشگاهی برآمدیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان نیز در دیدار هفته قوه قضائیه بر انعکاس عملکرد این قوه و بیان مشکلات با زبان هنر تأکید کرد، مطرح کرد: در این راستا مکاتباتی با شهردار کرج صورت گرفت و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج و پلیس‌های تخصصی، این اتفاق خوب رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در پنج فاز پیش بینی شده که دو فاز آن صورت گرفته است، بیان کرد: زمانی که کسی اقدام درستی را پایه ریزی کند، هر کس که آن را ارتقا و بدان ضریب کمی و کیفی بدهد، در این امر شریک خواهد شد. این حرکت اجتماعی، شروع خوبی است و امکان برپایی چنین نمایشگاهی در دیگر اماکن و فضاهای مختلف شهری نیز وجود دارد.

نجف‌نیا با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان البرز از هیچ کوششی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دریغ نمی‌کند و بسیاری از اتفاقات این چنینی در کارنامه درخشان وی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: امید است در وضعیتی که با درگیری‌های ویژه در فضای مجازی و وب مواجه هستیم، شرایط به گونه‌ای مدیریت شود که به پیروزی خون بر شمشیر بینجامد و نظام سلطه در یک طرف و مجاهدینی که بزرگترین اتهام آنها عدم سازش با سلطه است در سوی دیگر قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار