مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اعلام کرد: بدنبال فراخوان قرارگاه اشتغال استان ۷۰۰ جوان جویای کار طی چند روز اخیر در واحدهای تولیدی و صنعتی ۲ شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 22 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی گفت: این جویندگان کار پس از نام نویسی و انجام مصاحبه ، فعالیت خود را در واحدهای تولیدی و صنعتی آغاز کردند.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم برپایی قرارگاه های اشتغال در شهرک های صنعتی و مناطق تولیدی استان ، حرکتی راهگشا در تامین نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز بازار کار استان تجربه شود.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از همکاری امام جمعه، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان نظرآباد در برپایی قرارگاه اشتغال و زمینه جذب فوری جویندگان کار قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: در قرارگاه اشتغال شهرستان نظرآباد مشکل کمبود نیروی ماهر و کارآمد ۳۰ شرکت تولیدی برطرف شد ، ضمن آنکه افراد جوینده کار نیز بدون واسطه و در گفت و گوی چهره به چهره با نمایندگان کارفرمایان وارد بازار کار شدند.
دارایی گفت: در قرارگاه جهاد اشتغال مستقر در مصلی نماز جمعه نظرآباد همچنین زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان حضور در عرصه کارآفرینی توسط بنیاد برکت، کمیته امداد و اصناف فراهم شد.
قرارگاه جهادی اشتغال با دستور استاندار البرز در این استان تشکیل شده و همزمان با برپایی این قرارگاه نمایشگاهی نیز با عنوان "کار و فرصت های شغلی" با دو هدف مهم "تامین نیروی انسانی بخش تولید" و "معرفی بدون واسطه کارجویان به واحدهای تولیدی" برپا شد.

استان البرز حدود چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که بنا به گفته مسوولان اکنون بخشی از این صنایع آماده پذیرش تعداد زیادی جوینده کار هستند.

تشکیل قرارگاه اشتغال استان البرز این امکان را فراهم آورده تا جویندگان کار در کمترین زمان ممکن جذب بازار کار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار