با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و همسر شهید والامقام رحمان فروزنده، تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون انجام تشریفات به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 21 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، امشب و همزمان با هفته بسیج، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین همسر شهید والامقام رحمان فروزنده به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه مهم، نقش پروژه‌های ترافیکی و مسیرگشایی را در توسعه شهر مهم دانست و گفت: این پروژه پیش از این به شکل غیرفعال و راکد مانده بود اما در دوره فعلی مدیریت شهری با پیشرفت ۸۰ درصدی در عرض ۶ ماه، در موعد مقرر و طبق روزشمار نصب شده به بهره‌برداری رسید که از این بابت از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قدردانی می‌کنم.

 

عابدین خرم با بیان اینکه بخاطر بهره‌برداری از این پروژه مهم ترافیکی شهر خوشحال است و در پوست خود نمی‌گنجد، ادامه داد: مطمئن هستم که شهروندان نیز از افتتاح بهنگام این پروژه خوشحال هستند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مردم را به آینده امیدوار کنند، گفت: مدیریت شهری نقش مهم و موثری در امیدوار کردن شهروندان تبریزی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده در هفته بسیج، وجود روحیه بسیجی و جهادی در مدیریت شهری را عاملی مهم در اجرا، تکمیل و افتتاح در موعد مقرر پروژه‌های عمرانی دانست.

وی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده را یک حرکت باعظمت عمرانی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این پروژه طبق وعده‌ای که به مردم داده شده بود، از سوی مدیریت شهری در همان وعده روزشمار به پایان رسید و تقدیم شهروندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار