کد خبر: ۱۰۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ 21 November 2022

اختصاصی هما خوزستان 

مینا فراز 

فوتبال ورزش مورد علاقه بیشتر مردم است این روزها شور هیجان فوتبال در سراسر جهان به حد بالایی رسیده است و بزرگترین رویداد فوتبالی یعنی مسابقات جام جهانی آغاز شد.


جام جهانی فوتبال امسال به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است و تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارد.

تیم ایران پس از قرعه کشی با تیم های فوتبال انگلیس، آمریکا و ولز همگروه شد، سرمربی تیم ملی ایران به همراه همه بازیکنان اعلام کردند که امه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه ورزشی بکار بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف تیم انگلیس رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد در نیمه اول این بازی علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و با تعویض زود هنگام مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

تیم ایران با این باخت سنگین‌ترین شکست خود را در ادوار جام جهانی تجربه کرد. تا پیش از این باخت چهار بر یک ایران به تیم ملی پرو بدترین شکست تیم ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال بود. تیم ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین بازی سوم خود را با نتیجه چهار بر یک به تیم پرو واگذار کرد. در آن بازی حسن روشن بازیکن اسبق استقلال تنها گلزن ایران بود.

بازی بعدی شاگردان کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه برابر ولز خواهد بود.  مردم ایران امیدوار هستند در بازی دوم تیم ملی بتواند با موفقیت از سد حریف بگذرد و نخستین پیروزی خود را در جام ۲۰۲۲ کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار