برای نخستین بار در استان ؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۳۱۵ تعاونی فعال و در دست اقدام در استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ 21 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حمید رضا واعظی زاده افزود: با هدف حمایت از تعاونی‌های فعال در شهرستان بویراحمد، مقدمات راه اندازی شرکت تعاونی عمران و توسعه شهری در دست اجرا بوده و به زودی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال، برای نخستین بار در استان برای دهک‌های پایین جامعه در یکی از مناطق محروم استان طرح تعاونی مشاغل خرد خانگی ایجاد شد گفت: برای تقویت بنیه تعاونی‌ها، در سال جاری، ۳۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به پنج طرح تعاونی استان پرداخت شد.

واعظی زاده اظهار داشت: پنج تعاونی استان در زمینه صنایع دستی شامل گلیم، گبه، جاجیم، سفال، فرش و تابلو فرش به ارزش سه هزار و ۵۰۰ هزار دلار به کشور‌های حوزه خلیج فارس صادرات داشته‌اند.

وی افزود: ۳۰ طرح تعاونی دیگر در استان برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و با ایجاد و توسعه این طرح‌های تعاونی، شاهد تحولی چشمگیر در اقتصاد استان خواهیم بود.

واعظی زاده بیان داشت: باید با توجه به سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها در برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی متولی به تقویت تعاونی‌ها بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار