استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است که عملکردها، تعامل با مردم سیاستگذاری ها و راهبردها را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 21 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حسن بهرامی در نشست شورای روابط عمومی های استان اظهار داشت: ما حدود دویست رسانه در استان داریم، از لحاظ تولید محتوا علیرغم جمعیت کم استان در سطح ملی در مقایسه با استان های برخوردار و کلان شهرها جایگاه مناسبی دارد.

وی افزود: روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی است که عملکردها، تعامل با مردم سیاستگذاری ها و راهبردها را مشخص می‌کند.

استاندار خاطرنشان کرد: جایگاه روابط عمومی ها تعیین کننده است، قبلا توجهی به روابط عمومی ها نمی شد، روابط عمومی ها باید دارای سواد علمی کلاسیک و اجتماعی باشند و از روانشناسی و روان سنجی و فن بیان برخوردار باشند.

بهرام‌‌نیا با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی ها تصریح کرد: نخبگان و برجستگان که قابلیت و ویژگی های ذکر شده و قابلیت معرفی دستگاه های اجرایی را به جامعه دارند برای روابط عمومی ها انتخاب کنیم.

دکتر حسن بهرام‌نیا افزود: اگر روابط عمومی ها همه باهم دارای ید واحدی باشند و در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی تبیین کنند و جهاد تبیین را انجام دهند وضعیت جامعه از لحاظ آگاهی بهبود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: امروز واقعا از مصدایق فرایض واجب جهاد تبیین است و امروز در مقایسه با ماه های گذشته خود را بیشتر نشان می دهد.

تمامی روابط عمومی ها به نوعی مدیون دولت و نظام است و انتظار داریم جهاد تبیین انجام دهند.

استاندار ایلام گفت: این روزها حجمه ای از جبهه برانداز علیه نظام جمهوری اسلامی متحد از تمام منابع بیرحمانه ورود پیدا کرده اند و‌جوانان و نوجوانان و کودکان را به شهادت رسانده اند نیاز به تبیین دارند.

بهرام نیا ضمن تاکید بر ایفای نقش روابط عمومی ها در شرایط کنونی اظهار داشت: وظیفه روابط عمومی ها است که علیرغم مشکلات عملکردها را تبیین کنند و امید را در جامعه پمپاژ کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان ما روحیه امیدآفرینی و تبیین وجود دارد اما یک مقدار آنچنان که جامعه از آنها انتظار دارند ورود نکرده اند.

استاندار همچنین بیان کرد: با توجه به توانمندی که در شما اهل رسانه وجود دارند انتظار داریم خیلی بیشتر از قبل وارد جهاد تبیین شوید و مردم را آگاه و نقش آفرینی کنید بخصوص روابط عمومی ها وظیفه دارند بعنوان سربازان و پیشقراولان دفاع از حیثیت نظام و دولت با قلم و تببین خود در این زمینه نقش آفرینی کنند.

حسن بهرام‌نیا با تبریک کسب رتبه برتر‌ روابط عمومی استانداری ایلام گفت: کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری را در مقیاس ملی بین تمام دستگاه های اجرایی مرهون زحمت تمامی شما اصحاب رسانه و اهل قلم و روابط عمومی ها است این زحمات متجلی شده در استان ایلام تحت عنوان روابط عمومی برتر کشور فلذا این موفقیت را به تمامی مردم استان تبریک عرض می کنیم.

در پایان جلسه استاندار از صحرایی روابط عمومی استانداری ایلام به پاس کسب رتبه برتر روابط عمومی های کشور تقدیر و تشکر بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار