فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس تأکید کرد
تابناک هرمزگان// فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس گفت: امروز بسیجیان با انجام اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و راه اندازی پایگاه‌های تحول محلات در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور میدانی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند و در آشوب‌ها و اغتشاشات نیز نقش مهمی در رسوا کردن دشمنان داشتند.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 20 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// سرهنگ حمید ماندگاری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه در نبرد رسانه‌ای قرار داریم، افزود: شاهد هستیم که دشمنان با محوریت رسانه‌ در راستای ایجاد ناامنی و ناآرامی؛ در داخل کشور اغتشاش می‌کنند که این امر نیاز به تلاش بیشتر رسانه‌های ما در عرصه جهاد تبیین است.

وی بیان داشت: برخی از افراد نیز خواسته یا ناخواسته در دام رسانه‌های معاند افتاده‌اند که روشنگری و بصیرت افزایی در حوزه مشکلات و ریشه یابی آن‌ها، راهکاری مهم برای برون رفت از این معضل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس در ادامه به هفته بسیج به عنوان یادگار امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بسیجیان با انجام اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و راه اندازی پایگاه‌های تحول محلات در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور میدانی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند و در آشوب‌ها و اغتشاشات نیز نقش مهمی در رسوا کردن دشمنان داشتند.

سرهنگ ماندگاری یادآور شد: بسیج در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ باتوجه به تهدیدات گسترده ای که علیه کشور، نظام و انقلاب وجود داشت، برای دفاع از انقلاب و توسط حضرت امام(ره) پایه گذاری شد که در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف در راستای دفاع از انقلاب و خدمت به مردم نقش آفرینی کرده است.

وی اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون نیز در دوره‌های مختلف بسیج سازندگی از جمله  در دوران کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی، رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، ساخت پروژه های عام المنفعه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کمتر برخوردار نقش اثرگذاری داشته و دارد.

تدارک ۶۰۰ برنامه هفته بسیج در سطح شهرستان بندرعباس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس همچنین به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: درهفته بسیج ۶۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، محرومیت زدایی و جهادی در سطح محلات و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ ماندگاری ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی و اعزام تیم‌های مشاوره‌ای در محلات و روستاها، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح مسکن محرومان، افتتاح مسجد، برگزاری یادواره شهدا در محلات و پایگاه‌های بسیج، برگزاری نمایشگاه دستاورهای بسیج، همایش نسل سلیمانی‌ها ویژه نوجوانان و جوانان در مدارس، ویزیت رایگان در برخی محلات توسط بسیج جامعه پزشکی و همایش پیاده روی خانواده از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همان طور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند «بسیج بدنه فعال ملت است که به عنوان خادم مردم، برای مردم کار می‌کند»

۲۹گفتنی است؛ آبان ماه تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
برچسب ها: هفته بسیج ، ماندگاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار