جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای سه هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 16 November 2022

به گزارش تابناک زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته مقدس بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) است و از بدو تأسیس خدمات بسیار گرانبهایی را به کشور در همه زمینه‌ها داده است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان خار چشم دشمنان عمل می‌کند، گفت: زبان از گفتن خدمات بسیج در طول چهار دهه گذشته قاصر است. بسیجیان سلحشور کشورمان همواره حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب بودند و در شرایط سخت همواره لبیک گوی مقام معظم رهبری بودند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی است که پروژه‌های خدمت‌رسانی به مردم را افتتاح و یا کلنگ‌زنی کنیم، گفت: مقام معظم رهبری چه زیبا فرمودند که بهترین راه مقابله با آمریکا، خدمت به مردم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته بسیج سه هزار و 100 برنامه در قالب 160 عنوان برنامه انجام خواهد شد، گفت: پروژه‌های عمرانی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس و همینطور برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی بخشی از این برنامه‌ها است.

طهماسبی از اجرای بیش از یک هزار و 394 طرح در مناطق روستایی و محروم استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد پروژه 146 پروژه همزمان با هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین 160 پروژه مهندسی و پدافند غیرعامل کلنگ‌زنی خواهد شد. قرارگاه پیشرفت هم در این هفته 10 پروژه آبرسانی با دربرگیری جمعیت بیش از 9 هزار نفر را به بهره‌برداری خواهد رساند. بسیج سازندگی هم چند پروژه محرومیت‌زدایی نیز در دست دارد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه استان عزم جدی خود را برای کاهش تخت بیمارستانی در سطح استان جمع کرده است، گفت: سپاه در اکثر شهرستان‌های استان درمانگاه‌های در دست احداث دارد که قرار است در موعد مقرر افتتاح شوند.

وی در پایان به دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ظهور منجی عالم بشریت را آماده‌سازی می‌کند به خاطر آن دشمنان در تلاش هستند که جمهوری اسلامی را شکست دهند ولی قطعاً آن‌ها بدانند که پیروز واقعی اسلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار