فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ۹۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان طرح در قالب ۱۶۸ پروژه در حوزه‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی این استان که از آذر سال گذشته عملیات اجرایی آنها آغاز شده، طی هفته بسیج به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 16 November 2022

به گزارش تابناک کرمان، سردار محمدعلی نظری روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: ۵۲ میلیارد تومان از پروژه های قابل افتتاح در هفته بسیج در کرمان در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی شامل ساخت و تعمیر مدرسه و مسجد، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی و غیره به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: همچنین تعداد ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان با کمک های خیرین و بودجه سپاه و بسیج افتتاح می شود و تعدادی طرح نیز در ایام هفته بسیج در کرمان کلنگ زنی خواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: برنامه های این هفته با تاکید بر موضوع تجلی اعتلای بسیج با تاکید بر تبیین مجاهدت ها و بن بست شکنی ها در عمر ۴۳ ساله بسیج مستضعفین و شعار "بسیج خدمتگزار ملت ایران" برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان تا پنج آذر و در قالب قرارگاه های فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، دفاعی و امنیتی، محله اسلامی، علم و فناوری اجرا خواهد شد.

سردار نظری بیان کرد: معرفی هنرمندانه خدمات بسیج در قالب های جشنواره، نمایشگاه و افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها انجام می شود که تا هفته مقاومت و ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

وی افزود: اجرای برنامه میقات صالحین با رویکرد جهاد تبیین، نمایش اقتدار و اجتماع بسیحیان، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای بسیج، افتتاح طرح حقوقدانان (طرح شهید شهریاری)، رزمایش جهادی فاطمیه ۲، اعزام گروه های جهادی، جشنواره اقتصاد مقاومتی و فرصت های شغلی، جشنواره فعالان مجازی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از مهمترین برنامه های شاخص هفته بسیج در این استان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بسیج نماد و پرچمدار تمدن نوین اسلامی است و امسال قابلیت ها و حماسه آفرینی های بسیج در ۴۰ سال اخیر به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران سازندگی بیان کرد: خدمات بسیج در مسائلی مانند امنیت جنوب شرق، دفاعی نانو، هسته ای، پزشکی و هوا فضا و کرونا غیره دفاعی چشمگیر بوده  و با فکر و فعالیت جهادی رتبه ها و دستاوردهای بالایی کسب کرده است.

سردار نظری اظهار داشت: بسیج در زمینه امنیت و در رخدادهای اخیر به کمک نیروی انتظامی می رود و با برخی افراد که تحت تاثیر فضای مجازی  قرار گرفته اند وارد مذاکره و در صورت لزوم وارد برخورد با اغتشاشگران می شود.

وی بیان کرد: از سال ۹۹ تاکنون با همت خیرین ۴۰۹ روستای کرمان با جمعیت ۱۶۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند و طرح آبرسانی این استان برای کل کشور پایلوت شده  و آبرسانی به ۶۶۹ روستا نیز در حال انجام است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: بیش از ۹۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در این استان افتتاح می‌شود

همچنین در این نشست با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار