رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موظف است که در جایگاه‌های سوخت، دوربین‌های کارتخوان و پلاک‌خوان مستقر کرده و با استفاده از سامانه‌های موجود روند سوخت و سوخت‌رسانی را مدیریت کند.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 16 November 2022

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از مراکز توزیع سوخت جیرفت افزود: با ایجاد هرگونه محدودیت برای مردم در رابطه با سوختگیری که موجب نارضایتی و زحمت آنها می شود، مخالف هستیم.

وی اضافه کرد: ترک فعل های احتمالی در حوزه مدیریت سوخت بویژه در جنوب استان کرمان نیز رصد شده و مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: براساس پیگیری های انجام شده در مرکز کرمان، مشکل صف های طولانی برای تامین سوخت در جنوب این استان برطرف شده و مردم با کارت خودروهای خود می توانند سوخت دریافت کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی یادآور شد: در حال حاضر مشکلاتی در تامین سوخت برای خودروهای فاقد کارت سوخت وجود دارد زیرا در شهر جیرفت، ۲ جایگاه برای این خودروها پیش بینی شده و در این جایگاه ها مقداری ازدحام وجود دارد و باید این مشکل را در مرکز استان کرمان بررسی و حل کنیم.

وی گفت: در سفر قبل به جنوب استان کرمان با صف های طولانی مردم برای تامین سوخت روبرو بوده ایم که امروز خوشبختانه بیشتر سوخت گیری ها روال عادی دارد و مشکلی وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: قاچاق سوخت امری است که باید با جدیت با آن برخورد شود زیرا سوخت سرمایه ملی است.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: معتقدیم که در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت باید با افرادی که سودجویی می کنند، برخورد قاطع صورت گیرد اما این برخورها نباید منجر شود که مردم عادی برای تامین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل و زحمت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار