رییس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کشور با خانواده شهیدسید عباس فاطمیه از شهدای اغتشاشات اخیر در ارومیه دیدار و از صبرو ایثار آنان قدردانی کرد
کد خبر: ۱۰۷۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 09 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار رضایار ابتدا در مزار این شهید والا مقام حاضر شد و با نثار فاتحه یاد این شهید را گرامی داشت.

وی سپس  در منزل این شهید با  همسر و فرزندان و مادر این شهید دیدار کرد و سلام سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

 سردار رضا یار گفت : دشمن با تمام قوا سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارد  ولی رشادتهای چنین افرادی نقشه های انان را بر باد می دهد.

وی افزود : شهید عباس فاطمیه نه تنها شهید امنیت بلکه شهید جبهه دفاع از ناموس و شرف و حجاب و عفاف بود. دشمن با تبلیغات رسانه ای ذهن جوانان ما را به انحراف کشانده و از تمام ظرفیتهای رسانه ای خود در این راه استفاده می نماید .

رییس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کشوردر ادامه گفت  تمام افرادی که در این اغتشاشات دستگیر شده اند اعتراف کرده اند که تحت تاثیر این تبلیغات نادرست قرار گرفته اند و الان دریافته اند که حق با نظام اسلامی است و از کار خود نادم و پشیمان هستند.

ایشان در پایان این دیدار با اهدا لوح و هدیه از صبر و بردباری خانواده شهید تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار