بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در چهار ایستگاه هواشناسی استان صفر و زیر صفر گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 09 November 2022

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط دمایی استان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی شب و روز گذشته شاهد کاهش محسوس دما بودیم و چهار ایستگاه هواشناسی دمای زیر صفر و صفر درجه را ثبت کرد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ایستگاه سربیشه سه درجه سلسیوس زیر صفر ثبت شده است، افزود: دمای هوا در زهان منفی یک درجه سلسیوس، قاین و درمیان هم با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس گزارش شده است.

خندان رو با بیان اینکه به تدریج از فردا تا شنبه هفته آینده از شدت سرمای هوا کاسته می‌شود، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل دمای هوا در بیرجند چهار درجه و حداکثر ۲۰ درجه ثبت شده است.

بنا به گفته مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی، تداوم سرما و یخبندان شبانه برای امروز و امشب در منطقه به ویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جوی استان بیان کرد: پنج شنبه و جمعه شرایط جوی استان نسبتاً پایدار خواهد بود و از یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار