مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان از افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در مناطق محروم خبر داد و گفت: ارزش این پروژه‌ها پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 09 November 2022

به گزارش تابناک زنجان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پس از تاسیس ، خدمات فراوانی را به صورت تخصصی در مناطق و دهستان‌های محروم اجرا می‌کند. قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان هم در چند سال گذشته در سطح استان پروژه‌های مختلفی را در مناطق قره‌پشتلو و اوریاد ماهنشان اجرا کرده است.

در همین راستا جلال غورقانلو مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در هفته مقدس بسیج 12 پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد، 10 پروژه برای آبرسانی، یک پروژه پل میان‌راهی و یک آسفالت روستایی بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با بیان اینکه این تعداد پروژه قرار است به 3 هزار و 200 خانوار و به عبارتی دیگر 8 هزار نفر خدمت‌رسانی کند تاکید کرد: همچنین ده‌ها پروژه دیگر توسط قرارگاه پیشرفت در نقاط مختلف استان در حال پیگیری است که تعدادی از این پروژه‌ها دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری خیران و اهالی روستاها گفت: شرکت آب و فاضلاب هم در این مسیر، قرارگاه پیشرفت را همراهی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار