سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از افتتاح اولین کاریابی تخصصی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 08 November 2022

به گزارش تابناک زنجان، اسماعیل آقاجانلو سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از افتتاح اولین کاریابی تخصصی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خبر داد و اظهار کرد: این موضوع به اشتغال مددجویان کمک خواهد کرد.

سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در راستای اجرای سیاست توسعه کمی و کیفی دفاتر کاریابی، استفاد بهینه از توان و انگیزه نیروها و تشکل‌های متخصص و متعهد نهادها و سازمان‌های انقلابی و جهادگر و همچنین حمایت ویژه از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مجوز کاریابی امید با که از جهادگران کارآفرین استان است صادر شد.
آقاجانلو گفت: در این کاریابی مشاوره‌های تخصصی با توجه به شرایط ویژه مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام خواهد پذیرفت و ارائه فرصت‌های شغلی با اولویت مددجویان معرفی شده است.
سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال با اینکه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیازمند حمایت ویژه است، افزود: ارائه خدمات اشتغال به مددجویان نهادها و سازمان‌های حامی این افراد از برنامه‌های اصلی این اداره کل بوده و توسعه دفاتر کاریابی تخصصی در اولویت کاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار