شاید شما جزء اون افرادی باشید که در طول سال برای منبر های ماه رمضان و ماه محرم دلتون تنگ بشه و آرزو کنید ای کاش همیشه و همه جا به سخنرانی های مذهبی دسترسی داشتید. اگر می خواهید با یکی از منابع دانلود سخنرانی معتبر و دسته اول آشنا بشوید و روح تشنه خودتان را با سخنان حکمت آمیز سیراب کنید با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 03 November 2022

هفت دقیقه یک تولید کننده بسیار با تجربه در زمینه پادکست و سخنرانی کوتاه مذهبی در ایران به شمار می آید. این وبسایت از فروردین 1394 انتشار محتوا را شروع کرده است.

این رسانه یک پیشنهاد عالی برای گوش دادن به سخنان حکمت آمیز و پند آموز و دانلود سخنرانی به حساب می آید. شاید شما گزینه های دیگری هم در نظر داشته باشید. اما ما به شما این گزینه فوق العاده را پیشنهاد می کنیم.

امام علی علیه السلام در نهج البلاغه می فرمایند: سخن حکمت آمیز گمشده مؤمن است. قطعا شما هم چنین گمشده ای دارید اما با توجه به اوضاع روزگار و کمبود شدید وقت نمی توانید این نیاز خود تان را برآورده کنید. دقیقا همینجا است که 7 دقیقه به کمک شما می آید. چرا؟ چون این وبسایت بیش از 1200 سخنرانی دقیقا هفت دقیقه ای داره که شما میتونید هرروز فقط هفت دقیقه از زمان تون رو بهش اختصاص بدید و گمشده خودتون رو پیدا کنید. شاید باور نکنید اما شما در این مجموعه سخنرانی ها حتی یک فایل صوتی با مدت زمان 6:59 ثانیه یا 7:01 ثانیه پیدا نخواهید کرد. اگر پیدا کردید پیش ما جایزه دارید.

تشنگان سخنرانی حکمت آمیز بگوش!

این رسانه هم اکنون بیش از 200 هزار مخاطب مستقیم دارد و بسیاری از تولید کنندگان سخنرانی مذهبی به عنوان مرجع صوت های خام از تولیدات این مجموعه استفاده می کنند.

در وبسایت این مجموعه می توانید به بیش از 1200 قطعه صوتی با دسته بندی های تخصصی دست پیدا کنید. این وبسایت علاوه بر مردم عادی برای خطبا و مبلغین دین هم بسیار کاربردی خواهد بود. چراکه هریک از سخنرانی های داخل این وبسایت شبیه یک فیش منبر عمل می کند و یک مطلب را از ابتدا تا انتها تمام می کند.

سخنرانی ویدئویی یکی دیگر از قالب های تولید محتوا است که این مجموعه اخیرا به آن روی آورده است. در مرحله اول سخنرانی ها گلچین و به صورت یک موشن گرافیک دارای اکولایزر گرافیکی تدوین و منتشر می گردد. جالب است بدانید این ویدئو ها برگزیده ای از صوت های این مجموعه است. پس مخاطب با گوش دادن به این فایل های ویدئویی با محتوایی مواجه می شود که دو بار فشرده و خلاصه شده است. یعنی در ابتدا یک سخنرانی 40 دقیقه ای به یک سخنرانی 7 دقیقه ای تبدیل می شود. سپس یک ویدئویی 2 الی 3 دقیقه ای از آن استخراج می گردد. بسیار فشرده و بسیار سودمند.

وبسایت این مجموعه با دارا بودن بیش از 70 دسته بندی در بخش موضوعات، سخنرانان و مداحان رسیدن هدفمند کاربر به محتوای مورد نظر را آسان کرده است. وقتی وارد این سایت می شوید، رابط کاربری زیبا و فضای دلنشین آن اجازه خروج را به شما نخواهد داد. تصاویر بکار رفته برای سخنرانان و مداحان با کیفیت بالا و با جلوه های تصویری شبیه نقاشی مزین شده است. و برای هر صوت چکیده ای چند خطی منتشر شده است. این کار باعث می شود کاربر قبل از باز کردن فایل صوتی با محتوای آن بیشتر آشنا شود و سپس در صورت نیاز آن را دانلود یا به صورت آنلاین گوش دهد. شاید شما طرفدار یک سخنران مشهور باشید. اشکال ندارد شما می توانید از صفحه سخنرانان مثلا با انتخاب یک گزینه فقط سخنرانی های شخص خاصی را انتخاب کنید. برای مثال سخنرانی رائفی پور و سخنرانی دانشمند یکی از بخش های پر طرفدار این سایت به حساب می آیند.

تشنگان سخنرانی حکمت آمیز بگوش!

به عنوان جمع بندی باید بگوئیم که اگر جزء کسانی هستید که بعد از ماه رمضان و ماه محرم که پر است از سخنرانی های اخلاقی دلتان برای این سبک محتوا ها تنگ می شود و آرزو می کنید ای کاش تمام ماه های سال رمضان و محرم بودند. می توانید این عطش را با هفت دقیقه تامین کنید. پس معطل نکنید و به وبسایت، نرم افزار آندروید و یا یکی از کانال های این رسانه در روبیکا، ایتا، تلگرام، بله یا سروش مراجعه کنید. در پایان توجه شما را به حدیثی از امیرالمؤمنین علیه السلام جلب می کنیم. ایشان خطاب به فرزندشان امام حسن مجتبی علیه السلام می فرمایند: دلت را با شنیدن موعظه زنده کن. یا علی.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار