کد خبر: ۱۰۷۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 30 October 2022

استعلام قیمت سوله سازی در گیلان اعتماد سازه

برای هر چیز و هر کاری که فکرش را کنید بحث اقتصادی یکی از مهمترین مواردی است که مطرح می شود. لذا این موضوع قیمت برای سوله سازی در گیلان هم مانند هر کار دیگری مطرح است و یکی از نخستین مواردی که در هنگام سفارش سوله برای هر کسب و کاری مطرح هست همین قیمت سوله سازی در گیلان است.

قیمت سوله ها به عامل های متعددی بستگی دارد و هر کدام از این پارامترها که تغییر پیدا کنند می توانند روی قیمت نهایی ساخت سوله تاثیرگذار باشند. در ادامه کمی بیشتر در مورد قیمت سوله سازی در گیلان صحبت می کنیم و عواملی که در این زمینه موثر هستند را با هم بررسی می کنیم.

استعلام قیمت سوله سازی در گیلان اعتماد سازه

عوامل موثر بر قیمت سوله سازی در گیلان

معمولا برای خدمات مختلفی که دریافت می کنیم هزینه مشخصی که از پیش تعیین شده باشد وجود ندارد. بلکه پس از مشاوره و صحبت کلی در مورد پروژه و نیازهای شما در نهایت کارفرما مشخص می کند که هزینه ی که می بایست پرداخت کنید چقدر است. حتی به همین شکل هم باز گاها هزینه قطعی نمی شود و کارفرما درصدی را برای پس از به پایان رسیدن پروژه نگه می دارد تا در صورتی که هزینه ها از آنچه که برآورد شد بیشتر شدند راه بازگشتی برای وی وجود داشته باشد.

در مورد ساخت سوله در گیلان هم اوضاع از همین قرار است بسته به عامل های مختلفی که وجود دارد قیمت سوله سازی در گیلان می تواند تغییر کرده و افزایش و یا کاهش دشته باشد. در ادامه قصد داریم در مورد این عامل های تاثیرگذار روی قیمت سوله صحبت کرده و آنها را مورد بررسی قرار دهیم. اما همین اول میخواهیم ببینیم که این عوامل چه هستند؟

  1. ابعاد سوله مورد نظر و نوع طراحی آن از نظر ظاهری
  2. کاربری که برای سوله مطرح می شود
  3. اقلیم و موقعیت مکانی ساخت سوله
  4. تعبیه و یا عدم تعبیه جرثقیل برای سوله

در ادامه کمی بیشتر به این عامل ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کاربری که برای سوله مطرح می شود

یکی از عامل هایی که روی قیمت سوله ها موثر است نوع کاربری است که برای سوله در نظر گرفته میشود. کاربری ها می توانند متنوع بوده و شمال سوله های انباری، ورزشی، مرغداری، مکان های تفریحی و ... باشند. با در نظر گرفتن کاربری برخی امکانات و قابلیت ها به سوله افزوده و یا از آن کم می شود که می توانند قیمت را تحت تاثیر قرار دهند.

مثلا سوله های انبارداری نیاز به زیرسازی قدرتمند و حرفه ای داشته و وجود جرثقیل در آنها الزامی است. در حالی که برای سوله های ورزشی یا تفریحی شکل ظاهری و همینطور تهویه مناسب اولویت بالاتری دارد.

اقلیم و موقعیت مکانی ساخت سوله

 

استعلام قیمت سوله سازی در گیلان اعتماد سازه

شرایط محیطی یکی از مهمترین عواملی است که بر قیمت سوله تاثیر می گذارد. استان گیلان با توجه به آب و هوای مرطوبی که دارد نیازمند طراحی های خاصی برای سازه است. چراکه می بایست به هر نحوی که شده از پوسیدگی سازه بر اثر رطوبت بالا و همینطور کاهش استحکام آن به این دلیل پیشگیری کرد. همین امر سبب شده قیمت تمام شده سوله در استان گیلان در مقایسه با استان هایی با آب و هوای خشک بیشتر باشد.

تعبیه و یا عدم تعبیه جرثقیل برای سوله

برخی سوله ها با توجه به نوع استفاده ای که دارند به جرثقیل نیاز دارند. این موضوع خصوصا برای کاربری های صنعتی و همینطور انبارداری مطرح می شود و برای آنها جرثقیل یک پارامتر مهم به شمار می آید. تعبیه جرثقیل برای سوله، علاوه بر هزینه ای که خرید خود جرثقیل بر سازنده تحمیل می کند سبب هزینه های دیگری هم میشود. مهمترین آنها مقاوم سازی بیشتر سوله است.

را که عموما اتکای جرثقیل بر روی خود سازه سوله است و همین امر سبب میشود وزن اسکلت سوله افزایش یافته و سنگین شود. همین موضوع خود می تواند قیمت سوله را افزایش داده و بیشتر کند. در بحث جرثقیل ها و تعبیه آنها موضوع مهمی که وجود دارد محل اتکای آنهاست. اینکه جرثقیل مستقل بوده و سازه منحصر به خود را داشته باشد با اینکه متکی بر سازه سوله باشد می تواند سبب بروز تفاوت در قیمت شود.

عموما جرثقیل هایی با تناژ بالای 15 تا 20 تن به سازه مستقل نیازمندند. اما در نهایت همه چیز را مهندس مشاور سازه تعیین می کند و اوست که تصمیم نهایی برای مستقل یا وابسته بودن جرثقیل به سازه را می گیرد.

ابعاد سوله مورد نظر و نوع طراحی آن از نظر ظاهری

قطعا بدیهی ترین عاملی که می تواند روی قیمت سوله تاثیرگذار باشد ابعاد آن است. ارتفاع بیشتر برای سازه نیاز به افزایش استحکام آن را به دنبال دارد. لذا این موضوع می تواند قیمت را افزایش دهد. فاکتور مهم دیگر در این زمینه اندازه دهانه سوله است. به علاوه شکل ظاهری سوله هم می تواند بر قیمت تاثیر مستقیم بگارد. سوله های قوسی شکل از نظر قیمتی بالاتر از سوله های شیبدار هستند چرا که هم دقت بالاتری می طلبند و هم میزان ورق دور ریز برای آنها بیشتر است.

نتیجه گیری

برای ساخت سوله در استان گیلان شما به گروهی حرفه ای و با تجربه بالا در امر سوله سازی نیاز دارید. تا علاوه بر ارائه بهترین کیفیت، از نظر قیمتی هم با شما راه بیایند و در نهایت مقرون به صرفه باشد. یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های سوله سازی در گیلان که می توانیم آن را به شما معرفی کنیم گروه سوله سازی اعتماد سازه است.

این شرکت در کنار کیفیت و طراحی بینظیر و در اختیار داشتن تیمی حرفه ای و باتجربه قیمت های فوق العاده ای برای مشتریان خود فراهم آورده است. گروه سوله سازی اعتماد سازه با بکارگیری پیمانکاران مجرب و حرفه ای و استفاده از مهندسین مشاور زبده توانسته است بهترین سوله ها را در شرایط اقلیمی استان گیلان طراحی و اجرایی کند.

برای استعلام قیمت سوله سازی در گیلان به وسیله گروه اعتماد سازه میتوانید با شماره تماس  09135830587در ارتباط بوده یا به سایت آنها به آدرس https://etemadsazeh.com سری بزنید. 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار