کد خبر: ۱۰۷۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 26 October 2022

آیا تلویزیون سامسونگ تان خراب شده و با مشکل رو به رو است ؟ نگران نباشید می توانید تلویزیون تان را در منزل و در زمان کوتاهی تعمیر کنید. 

تولید و حضور تلویزیون های سامسونگ در بازار چند دهه سابقه داشته و  طی  این مدت شرکت سازنده، محصولات متنوع و پیشرفته ای را را به بازار عرضه کرده است.

تلویزیون هایی با قابلیت پخش سه بعدی، پنل های خمیده و  صفحه نمایش هایی که دارای نقاط کوانتومی هستند از جمله این محصولات هستند که در بسیاری از منازل یافت می شوند . لذا تعمیر تلویزیون در منزل نیز از خدمات تعمیرگاه های مجاز می باشد. 

مشکلات شایع تلویزیون های سامسونگ

فرآیند تعمیر تلویزیون های سامسونگ باید مرحله به مرحله و قدم به قدم انجام شود . این مراحل می توانند شامل تشخیص تجهیزات و قطعات، جستجو برای قطعات یدکی در صورت نیاز ،بررسی سیستم و آزمایش آن برای خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری باشد. 

چند نمونه از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های سامسونگ پیش بیاید :

1.    تلویزیون روشن نمی شود یا با تاخیر زیادی روشن می شود، یا تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می شود. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی منبع تغذیه دستگاه، یا به دلیل اتصال کوتاه باشد. 
2.    نمیتوان کانالی را انتخاب کرد و در سیگنال اختلال ایجاد شده است .چنین مشکلاتی معمولا به دلیل خرابی تیونر و نرم افزاری ایجاد می شوند و برای برطرف کردن آنها در تهران می توانید از امداد تی وی در این زمینه کمک بگیرید.

3.    از مشکلات شایع تلویزیون های سامسونگ از دست دادن کامل یا بخشی از روشنایی صفحه و نور پس زمینه است. 
این مشکل ممکن است به خاطره فرسودگی نوار ال ای دی، یا ضربه خوردن تلویزیون هنگام حمل و نقل و یا خرابی بک لایت باشد.

4.    پدیدار شدن موج روی صفحه و ناپدید شدن تصاویر به طور پیوسته از جمله مشکلات این تلویزیون‌ها می باشد که علت آن خرابی مادربرد و یا کنترل کننده ماتریس می باشد. معمولا بعد از 5 تا 7 سال استفاده از تلویزیون این مشکل پدید می آید که به دلیل قدیمی شدن قطعات تلویزیون ایجاد می شود .

14 خرابی و مشکل رایج تلویزیون های سامسونگ

5.    رنگ ها به درستی نشان داده نمی شوند و نوارهای عمودی و افقی در صفحه تلویزیون ظاهر می شوند. این گونه مشکلات به دلیل خرابی حلقه ماتریس در اثر ضربه و یا کهنگی ان ایجاد می شوند . 
6.     درهنگام روشن کردن تلویزیون در طبقه بندی کانال ها تغییر ایجاد می شود. در این مواقع لازم است سیستم عامل فعلی ریست شود. 
7.    تلویزیون روشن است اما صفحه نمایش سیاه است

یکی از مشکلات رایج که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند این مورد است. تلویزیون روشن است، اما چیزی روی صفحه نمایش نشان داده نمی شود. در این مورد، منابع خارجی می توانند باعث ایجاد این مشکل شوند و نه خود تلویزیون. ابتدا کابل HDMI خود را بررسی کنید. ممکن است به درستی وصل نشده باشد. کابل را جدا کرده و پس از چند ثانیه دوباره وصل کنید. اگر مشکل حل نشد، کابل HDMI خود را تعویض کنید.

برخی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون های سامسونگ:

8.    ایجاد نقاط روشن بر روی صفحه نمایش دستگاه
9.    وجود نداشتن تصویر و مشاهده صفحه سفید
10.    عدم اتصال دستگاه به اینترنت
11.    تایپ نشدن اعداد بر روی صفحه کلید
12.    پخش تصاویر سه بعدی به صورت تار و غیر واضح
13.    پخش تصاویر به صورت بزرگ و کشیده شده
14.    پخش صدا ولی بدون نمایش تصویر

تعمیرات تخصصی تلویزیون را به امداد تی وی بسپارید 

هنگام بروز خرابی و مشکل در تلویزیون ، تعمیر سریع آن ، یک اولویت است . زیرا تلویزیون در زندگی امروز نقش زیادی در سرگرمی و آموزش خانواده دارد. 

امداد تی وی ، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران ، با بیش از 30 سال سابقه و اعزام تکنسین های مجرب به تمام نقاط تهران ، در زمانی کوتاه با گارانتی ، اقدام به تعمیر دستگاه معیوب شما می کند. 

تعمیر تلویزیون های سامسونگ ، تعمیر تلویزیون دوو در تهران ، تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران و ... از خدمات امداد تی وی است. 

برای درخواست تعمیرکار در منزل ، با امداد تی وی تماس بگیرید .

۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲

www.emdadtv.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار