افتتاحیه ششمین دوره مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایرانششمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با شرکت 32 تیم از شرکت های گاز استانی در منطقه آزاد ارس با برافروختن مشعل مسابقات آغاز گردید.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 07 October 2015
به گزارش تابناک تبریزا ، مدیرعامل شرکت گاز استان در آیین افتتاح این دوره از مسابقات ضمن ابلاغ پیام معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همه شرکت کنندگان افزود: آمادگی نیروهای امدادی زمینه ساز خدمات رسانی مطلوب به مشترکین خواهد بود .

ولی اله دینی ضمن ارج نهادن به تلاشها و خدمات شبانه روزی نیروهای امدادی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در اقصی نقاط کشور گفت :"افتخار من این است که در بدو ورود به شرکت گاز فعالیت خود را از مرکز امداد شروع کردم"

مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد برگزاری مسابقات امدادی علاوه بر افزایش انگیزه یاد گیری موجب افزایش قدرت تصمیم گیری امداد گران در مواقع بحران می گردد تا با تسلط و آمادگی بیشتری به یاری مشترکین بشتابند.

وی ضمن تشکر از مدیران عامل شرکت های استانی از اعزام تیم های شرکت کننده در مسابقات افزود : برگزاری این مسابقات علاوه بر فراهم نمودن فضای رقابتی موجب فراهم نمودن فضای دوستی و مودت در بین نیروههای امدادی می گردد تا امدادگران با شور و نشاط مضاعف نسبت به ارائه خدمات اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه هیچ کاری بی عیب و نقص نیست و در مراحل برگزاری این مسابقه ممکن است نواقصی باشد اظهار داشت : امیدوارم شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با ارائه نظرات و پیشنهادات خود شرکت های گاز استانی را در بهتر برگزار شدن مسابقات آتی یاری نمایند .

یونس نجفی رئیس برگزاری ششمین دوره مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران در این مراسم گفت : هیئت اجرایی و هیئت داوران سعی در برگزاری هر چه بهتر مسابقات را دارند و امیدواریم این دوره از مسابقات موجب توان افزایی نیروی امدادی گردیده تیم های شرکت کننده با خاطره خوشی استان آذربایجان شرقی را ترک نمایند.

یونس نجفی گفت: امدادگران شرکت کننده در 7 رشته شامل آزمون کتبی، بستن کنتور و رگلاتور، بستن ماسک تنفسی(بلومن) ، اطفاء حریق، ابزار شناسی، دوامدادی و طناب کشی به رقابت می پردازند.

رئیس بهره برداری مرکز استان ادامه داد: در این دوره از مسابقات 224 نفر در قالب 32 تیم از 28 شرکت گاز استانی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :