استاندار کردستان بر لزوم استمرار اهتمام ویژه مدیرکل و کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای پیشبرد برنامه های دولت مردمی در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 19 October 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، با اشاره به گستردگی حوزه های کاری این اداره کل و خدمت رسانی به انبوه مخاطبان سازمانی، اظهار داشت: اشتغال و رفاه دغدغه امروز دولت و مردم است بنابراین همه ظرفیت‌های موجود باید برای تحقق اهداف برنامه های اشتغالزایی دولت به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه دولت مردمی عزم جدی برای توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و ایجاد فرصت های جدید شغلی در کردستان دارد، خواستار پیگیری های لازم برای راه اندازی ۱۰ پروژه سرمایه‌گذاری اشتغالزا در شهرستان های استان با همکاری شرکت های سرمایه گذاری زیر مجموعه وزارت کار شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان هم در این دیدار از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار از برنامه های اشتغال و تعاون استان قدردانی کرد و گفت: مجموعه ادارات کار استان با همت و تلاش شبانه روزی در راستای تحقق برنامه های دولت سیزدهم حرکت خواهند کرد.

فرزاد پیشکاری همچنین از توجه ویژه استاندار کردستان به رفاه کارگران کارخانجات استان ابراز خرسندی کرد و افزود: در سایه این توجه ها، بزودی بزرگترین استخر و استراحتگاه ویژه کارگران استان در سنندج افتتاح و راه اندازی می شود.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار