شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان، خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 19 October 2022

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شاهرود همزمان با روز چهارشنبه کشف و ضبط شد، ابراز کرد: مأموران انتظامی شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نقل مواد مخدر از مشهد به سمت تهران، گشت‌های خود را فعال و موفق به شناسایی مظنون شدند.

وی با بیان اینکه خودروی پارس مشکوک به حمل مواد مخدر با اقدامات پلیسی و شناسایی مأموران ناجای شاهرود شناسایی و مورد تفتیش قرار گرفت، تاکید کرد: مظنون مواد مخدر را به صورت حرفه‌ای در این خودرو جاسازی کرده بود.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه جستجوی مأموران انتظامی شهرستان به کشف ۱۰ کیلو و ۲۴۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک انجامید، تاکید کرد: یک نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کریمی از عزم جدی پلیس در ارتباط با مقابله مواد مخدر خبر داد و گفت: سوداگران مرگ باید بدانند که استان سمنان و شهرستان شاهرود جای ناامنی برای فعالیت‌هایشان است و پلیس بدون مماشات با این تخلفات برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار