مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پایانه مسافری دریایی در بندر بوشهر تا قبل از جام جهانی آماده بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 19 October 2022

محمد شکیبی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر فرصت خوبی برای استان بوشهر است که تلاش شده زیرساخت‌های لازم در استان برای استفاده از این فرصت فراهم شود.

وی پیشرفت اجرای پروژه تأسیسات دریایی پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بندر بوشهر را خوب توصیف کرد و ادامه داد: اسکله و پل دسترسی به کشتی آماده و شرایط پهلوگیری کشتی‌ها فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر از افتتاح سالن پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بندر بوشهر تا ۲۵ آبان ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: پیگیری لازم برای تأمین تجهیزات مورد نیاز داخل پایانه مسافری صورت گرفته است.

وی با اشاره به قطعی شدن فعالیت یک فروند کشتی باری مسافری در خط مسافری دریایی بوشهر - دوحه خاطرنشان کرد: برای تأمین و فعالیت شناورهای مورد نیاز به منظور پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مسیر بوشهر-دوحه اقدامات مورد نیاز صورت گرفته است.

شکیبی نسب از استقرار یک فروند شناور رورو - پسنجر در بندر بوشهر دارای سالن ورزشی، سینما و ۱۰ عرشه با ظرفیت هزار و ۳۵۰ صندلی، ۵۸۱ تخت، ۲۵۰ کابین (اتاق)، امکان حمل ۷۰۰ دستگاه خودروی سواری یا حمل ترکیبی ۱۴۲ دستگاه خودروی سواری و ۴۲ دستگاه کانتینر یخچال‌دار خبر داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار