معاون استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح یکشنبه‌های حمایت از تولید در این استان، تاکنون ۱۸۰ مصوبه داشته که افزون بر ۵۰ درصد آنها محقق و اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 10 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد کرمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی و سردخانه‌ای آذربایجان غربی در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در حدود ۱۰ ماه از اجرایی شدن طرح ابتکاری استاندار آذربایجان غربی در قالب یکشنبه‌های تولید، ۱۸۰ مصوبه در بازدید از ۸۴ واحد تولیدی داشتیم که میزان تحقق آنها قابل توجه است.

وی اضافه کرد: تیم ویژه‌ای با هدف بررسی دقیق اجرایی شدن و تحقق مصوبات در معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شده و به دقت این موارد را رصد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در کنار این بازدیدها، استاندار آذربایجان غربی ۴۰ جلسه با سرمایه گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی داشت و از نزدیک در جریان مشکلات بخش سرمایه گذاری استان قرار گرفت و تصمیمات خوبی نیز در این جلسات گرفته شد.

کرمی با اشاره به بازدید صورت گرفته از ۲ واحد تولیدی و یک واحد سردخانه‌ای در ارومیه اظهار کرد: صاحبان این واحدها مشکلاتی را در حوزه‌های بانکی، دریافت تسهیلات و همچنین سرمایه گذاری داشتند که تصمیماتی برای رفع مشکلات آنها گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار