امروزه تعداد زیادی از دانشجویان برای ادامه تحصیل نیاز به شرکت در آزمون آیلتس هستند. در اینجا به مزایا و معایب آزمون آیلتس پرداخت شده همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۷۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 10 October 2022

مزایا و معایب آموزش آنلاین آیلتس

دوره حضوری یا آنلاین آیلتس؟ این انتخاب مهمی است که بسیاری از شرکت کنندگان این آزمون بین المللی زبان انگلیسی باید در مورد آن تصمیم‌گیری کنند. برخی افراد به سبب برنامه‌های سخت و شلوغ خود فرصت کافی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارند و از سوی دیگر می‌خواهند در این آزمون نمره خوب بگیرند. آموزش آنلاین آیلتس برای این افراد انتخاب مناسبی است اما آیا این شیوه آموزش برای آن‌ها که فرصت کافی برای شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف را دارند هم مناسب است؟ در این مطلب به مزایا و معایب آموزش آنلاین آیلتس می‌پردازیم تا شما راحت‌ تصمیم‌گیری کنید.

مزایای آموزش آنلاین آیلتس کدام است؟

دنیا هر روز در حال پیشرفت است و تکنولوژی به ما این فرصت را داده تا از شیوه‌های جدید آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم. دوره‌های آنلاین یکی از  این راهکارها است که طی سال‌های اخیر هر روز به طرفداران آن افزوده می‌شود.

آموزش آنلاین فضای یادگیری را متحول کرده و تنها به برگزاری آموزش آنلاین آیلتس و تافل محدود نمی‌شود امروزه انواع دوره‌ها و آموزش‌ها از کلاس‌های تخصصی دروس دانشگاهی گرفته تا آموزش آشپزی و عکاسی از این طریق برگزار می‌شود.

برخی از مهمترین مزایای برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین عبارت است از:

انعطاف پذیری در زمان برگزاری کلاس‌ها

این دوره‌ها مثل کلاس‌های حضوری به شکل سخت‌گیرانه و در ساعت‌های خاص برگزار نمی‌شود. شما این فرصت را دارید که در زمان دلخواه خود در دوره شرکت کنید، زمانی که ذهن بازی برای یادگیری دارید و آماد هستید مباحث را راحت تحلیل کنید.

تکنولوژی محدودیت‌های زمانی را به حداقل می‌رساند و کمک می‌کند بدون استرس در کلاس حاضر شوید.

از بین بردن مرزهای جغرافیایی

آموزش آنلاین آیلتس به شما کمک می‌کند در کلاس استادان شناخته شده در سراسر کشور بدون در نظر گرفتن فاصله مکانی که با او دارید شرکت کنید. استادان برجسته و حرفه‌ای در سراسر کشور کم هستند و در برخی مناطق دسترسی به کلاس‌های آن‌ها دشوار است این در حالی است که با دوره آنلاین از هر کجای کشور می‌توانید در کلاس استاد دلخواه خود شرکت کرده و از دانش و مهارت‌های او بهره ببرید.

هزینه کم شرکت در دوره آنلاین

دوره‌های آنلاین نسبت به حضوری هزینه کمی دارند، این در حالی است که کیفیت آموزشی آن‌ها با دوره‌های حضوری برابر بوده و شما می‌توانید در پول خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این هزینه رفت و آمد به محل برگزاری کلاس را هم نخواهید داشت.

مزایا و معایب آموزش آنلاین آیلتس

راحتی آموزش آنلاین

برگزاری کلاس‌های آنلاین بسیار ساده است و با چند کلیک انجام می‌شود. شما در منزل یا محل کار خود با آسودگی کامل می‌توانید در کلاس زبان شرکت کنید و بدون دغدغه چهار مهارت اصلی اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ را یاد بگیرید.

تعامل و برقراری ارتباط در فضای اینترنت

شرکت در دوره‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که با دیگر داوطلبان شرکت در دوره‌های آنلاین آشنا شده و پارتنر زبان پیدا کنید. حضور در این کلاس‌ها برای افرادی که اجتماعی نیستند و اعتماد به نفس کافی برای انگلیسی صحبت کردن را ندارند هم مفید است و کمک می‌کند پس از مدت کوتاهی تغییر سطح مهارت‌های زبان خود را مشاهده کنند.

معایب اصلی آموزش آنلاین آیلتس چیست؟

در آموزش‌های آنلاین آیلتس شما مسئولیت بالای دارید و باید یک نظم مشخص برای شرکت در دوره ایجاد کرده سعی کنید روی یادگیری متمرکز شوید. افرادی که منضبط نبوده و قادر نیستند انگیزه شرکت در کلاس‌ها را در خود ایجاد کنند نمی‌توانند در دوره‌های آنلاین شرکت کنند.

اگر شما تصمیم جدی دارید که در آزمون آیلتس شرکت کنید و در آن نمره دلخواه بگیرید به نظم و انظباط نیاز دارید. بدون این مشخصات شرکت در هر دوره‌های حضوری یا آنلاین برای شما فایده‌ای نخواهد داشت.

گاهی مشکلات فنی، عدم دسترسی به اینترنت باکیفیت و مسلط نبودن افراد به اینترنت کیفیت یادگیری شرکت کنندگان این دوره‌ها را پایین می‌آورد. این روزها پلتفرم‌های تخصصی برگزاری دوره‌های آنلاین آیلتس راه اندازی شدند که شرکت در کلاس‌ها را راحت‌ کرده و مشکلات فنی را به حداقل می‌رسانند. این پلتفرم‌ها ویژه اینترنت ایران طراحی شده و سرعت پایین هم روی کیفیت آموزش‌های آن‌ها تاثیر چندانی ندارد.

افرادی که شخصیت اجتماعی دارند و به برقراری ارتباط مستقیم با دیگران تمایل نشان می‌دهند ممکن است از شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین آیلتس چندان لذت نبرند.

بالاخره آموزش آنلاین یا حضوری کدام اولویت هستند؟

دوره‌های آنلاین آموزش زبان امکان کار روی زبان انگلیسی با اهداف خاص مثل کسب نمره 7 به بالا در آیلتس را برای شرکت کنندگان فراهم می‌کنند و به سبب آزادی عملی که از نظر زمان و مکان به شما می‌دهند انتخاب مناسبی است. به این ترتیب شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین آیلتس علاوه بر افرادی که محدودیت زمانی دارند و می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند برای تمامی داوطلبان آزمون آیلتس انتخاب مناسبی است که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را موفق کند.

مزایا و معایب آموزش آنلاین آیلتس

در این بین اگر به تعاملات اجتماعی علاقه زیادی دارید یا احساس می‌کنید برای پیگیری کلاس‌ها و انجام تمرین به نظارت مستقیم استاد نیاز دارید احتمالا باید با دقت بیشتری در مورد حضوری یا آنلاین بودن کلاس خود تصمیم بگیرید.

چه مرکز برگزار کنند کلاس آنلاینی را برای یادگیری آیلتس انتخاب کنم؟

حال که مزایا و معایب آموزش آنلاین آیلتس را بررسی کردیم احتمالا کنجکاو شدید که یکی از برگزار کنندگان این دوره‌ها را هم بیشتر بشناسید. در حال حاضر کلاس‌های آموزشی آنلاین زیادی برای کسب آمادگی شرکت در آزمون آیلتس برگزار می‌شود. تات آکادمی با بهره‌گیری از مدرسان باتجربه و اخرین متد آموزشی یکی از این برگزار کنندگان دوره‌های آنلاین آیلتس است.

این مجموعه به روش خوشه‌ای انگلیسی را آموزش می‌دهد، این به آن معناست که به جای تمرکز روی کلمات مفاهیم را به کلی بررسی کرده فراگیری زبان انگلیسی را به شیوه زبان مادری آموزش می‌دهد. در دوره‌های آموزشی گروه تات شما با ترفندهای کسب نمره عالی در آیلتس آشنا شده و به اخرین منابع آموزشی این آزمون می‌شناسید. اگر تصمیم دارید اطلاعات بیشتری در خصوص این دوره‌ها و نحوه شرکت در آن‌ها به دست آورید همین الان به سایت موسسه آموزش زبان انگلیسی تات به آدرس tatschool.ir سربزنید یا با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل کرده و سوالات خود را بپرسید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار