کد خبر: ۱۰۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷ 05 October 2022
بیانیه دکتر علیرضا رکنی

بیانیه دکتر علیرضا رکنی
رئیس ستاد " سما "

☑خطاب به جناب آقای سید محمد خاتمی ، سیاسیون ، نیروی انتظامی هشیار و غیرتمند، فرصت طلبان، معترضان و جوانان ، اغتشاشگران ، معاندان و مردم غیرتمند ایران*

☑جناب آقای سید محمد خاتمی
هنگامی که بیانیه جنابعالی در خصوص درگذشت مشکوک خانم امینی را خواندم متعجب شدم که چگونه آن بیانیه ای که فهوای آن پیش داوری ، تهمت ، عدول از قانون و تحریک افکار عمومی بوده توسط شما نگارش شده است .!!
چرا باید جنابعالی با دارا بودن مهمترین مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی و هر آنچه که لازمه کسب نام و نان بوده ، به برکت نظام جمهوری اسلامی و به بهای خون شهیدان گرانقدر بدست آورده اید ، اینگونه بیانیه ای را نگارش نمایید که باعث شادی و بهره برداری دشمنان و شبکه های اجاره ای و اجیر شده آنان شود .!!
یقینا بر این باور هستید که امنیت ، آرامش و آسایش کنونی کشور مرهون خون پاک آزاده مردانی است که با فدای جان خود به ما این نعمت بزرگ را ارزانی نموده اند و در حقیقت آنان اصلاح طلبان واقعی در مکتب معرفت ، ایثار و عزتمندی بودند .
مطمئنا بر آن واقف هستید که جنابعالی و دیگر همفکران که داعیه روشنفکری و اصلاح طلبی دارید با این واژه مقدس در رفتار و گفتار بسیار فاصله دارید .( کلمه اصلاح طلبی واژه بسیار مقدسی است که تنها برازنده کسانی است که در راه رضای خداوند با ایثار و فداکاری جهت ایجاد تاثیر و تحول در جامعه از جان و مال و همه هستی خود می گذرند ، زیبنده نیست که جناحی سیاسی در راستای اهداف سیاسی خود از این واژه بهره برداری نماید )
هر شخصی در هر جایگاهی در صورتیکه با عنوان نمودن کلمه ای باعث دلسرد شدن جامعه و سوء استفاده دشمنان بر علیه منافع ملی شود مدیون خون شهدای گرانقدر و گناهکار است و قطعا در همین دنیا تاوان سختی پس خواهد داد .
از جنابعالی انتطار می‌رود قبل از اینکه دیر شود با اتخاذ مواضع انقلابی و عاقبت بخیرانه در مقابل خباثت دشمنان کشور و مردم عزیزمان بایستید و از منافع ملی دفاع کنید .
*خطاب به سیاسیون*
همه احزاب سیاسی و همه کسانی که در کشور مسئولیت داشته یا دارند در قبال حفظ منافع کشور ، سربلندی و سرافرازی آن مسئول هستند .
نمی بایست با اظهارات غیر منصفانه و نگاه جناحی باعث به خطر افتادن امنیت ملی ، منافع کشور و همچنین زمینه و بستر سوء استفاده و نفوذ دشمنان ، هتک حرمت به مقدسات و جولان دادن اراذل و اوباش شد .
نمی بایست همواره داعیه دار قانون مندی و قانون گرایی در کشور بود ولی در برابر اساسی ترین قوانین جامعه که حفظ عفاف و حجاب در ملاء عام بوده ، اظهارات غیر کارشناسانه نمود و با موضع گیری های نادرست باعث تنش و به خطا و بیراهه رفتن جوانان عزیز که سرمایه های ارزشمند کشور هستند شد .
یقینا همین امر منجر به بهره برداری دشمنان از این خطای استراتژیک و به آشوب کشاندن کشور، تحمیل هزینه به نظام و دولت ، تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی توسط آشوبگران و در نهایت شهادت تعدادی از حافظان امنیت و کشته شدن برخی از هموطنان عزیزمان به دست عاملان اصلی این سناریو از پیش طراحی شده خواهد شد .
لذا می‌بایست سیاسیون بدور از سیاست های جناحی ، حزبی و منفعتی ، مدبرانه در مقابل دشمنانی که تمام قد و با همه ظرفیت های خود به دنبال به آشوب کشاندن کشور عزیزمان هستند بایستند و مواضعی انقلابی اتخاذ نمایند ، در غیر اینصورت سکوت در برابر دشمنان کشور خیانتی بزرگ و این سکوت هنانند همراهی با دشمنان است .

خطاب به نیروی انتظامی هشیار و غیرتمند

نیروی انتظامی مومن و شجاع همچون کوهی استوار و مقاوم همیشه با اقتدار حافظ امنیت و آرامش در کنار مردم بوده است. به همین دليل است که دشمن به طرق مختلف در صدد تضعیف این مجموعه فداکار میباشد.
تضعیف نیروی انتظامی غیرتمند از مهمترین اهداف دشمن در عملی نمودن اهداف شوم خود میباشد که تا کنون به جهت بصیرت و هوشیاری مردم از رسیدن به این هدف ناکام مانده اند .
نیروی محترم انتظامی نه تنها هیچگونه تقصیری در برقراری نظم و امنیت نداشته است، بلکه بر اساس قانون به وظیفه خود عمل نموده که از شجاعت ، درایت و زحمات یکایک برادران فداکار نیروی انتظامی و مجموعه پرتلاش گشت ارشاد تشکر و قدردانی می نماییم و ضمن حمایت از عملکرد شما حافظان امنیت ، خواهان برخورد قاطع با آشوبگران ، سلب کنندگان آرامش مردم و حامیان آنان را داریم .
مطمئنا ایجاد قانون ، نظم و امنیت در کشور نیاز به فداکاری و پرداخت هزینه است ، همه این هزینه ها را می‌بایست نیرو انتظامی فداکار پرداخت کند .

خطاب به معترضان و جوانان

هر کشوری در خصوص مسائل سرزمینی خود قوانین مشخص و تعریف شده ای دارد که عدم توجه و رعایت آنها توسط هر فردی تخلف و عدول از قانون تلقی شده و مجازات هایی برای آن در نظر گرفته شده است .
بر همین اساس درخصوص موضوع ، آزادی ،

عفاف و رعایت حجاب در ملاء عام نیز قوانین مشخصی وجود دارد ، همه کسانی که در این کشور زندگی می کنند به این قوانین واقف هستند . اما اکنون دشمنان بر روی احساسات جوانان و مخاطبین خود متمرکز شده اند که تا حدودی در کشاندن جوانان عزیزمان که‌ فرزندان و سرمایه های کشور هستند و همچنین برخی از هموطنان به سطح خیابان ها و ایجاد آشوب اندکی موفق شده اند که بزودی با درایت مردم غیرتمند ایران و روشن شدن زوایای این طرح خبیثانه این قائله جمع خواهد شد .
جریان باطل از ابزار احساسات مخاطبین خود استفاده می کند، اما در مقابل جریان حق باید با استفاده از ابزار فرهنگی به مقابله با آن بپردازد‌ .
اکنون برخی اندک از نوجوانان و جوانان دهه های ۷۰ و ۸۰ با داده های احساس و لذت که جریان های معاند از طریق شبکه های گسترده خود برای آنان تدارک دیده اند ، آن داده های مسموم ، کشنده و ویران کننده را به جریان فرهنگی که با فطرت آنان سر و کار دارد و نجات و خوشبختی آنها در آن است ترجیح می دهند ، که این امر باعث تخاصم گفتمانی در جامعه شده است .
به جرات می توان گفت موثر ترین ابزار دشمن که از هر ابزار جنگی دیگر خطرناک‌تر است تسلط جریان معاند بر امر «داده و اطلاعات» است که به راحتی می تواند با زیبا نشان دادن مطالب به مخاطبان خود ، حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد .
دشمنان با صدها شبکه تلویزیونی ، برنامه‌ای مختلف در شبکه های مجازی و غیره به دنبال القا نمودن یاس و ناامیدی ، ناتوانی و ضعف در بدنه نظام و دولت و همچنین کنترل و به بیراهه بردن نوجوانان و جوانان که سرمایه های کشور هستند می‌باشند.
ابتدا به دنبال آن هستند که فکر جوانان را کنترل کرده و آنان را از درون تهی نموده که عرق ملی و هویت اسلامی و ایرانی برای وی بی اهمیت شود و اعتقادی به کشور خود ، دستاوردها و افتخارات بزرگ آن و بالاخص ستون و بنیان نظام و کشور که رهبری است نداشته باشد، سپس او را به گونه ای مدیریت می نمایند که برنامه های از پیش طراحی شده خود را به وسیله جوانان در کشور اجرایی نمایند .
ابزار تبلیغات دشمن در هر زمانی وجود داشته است ، در زمانی که امام علی علیه السلام در کوفه در محراب مسجد به شهادت رسیدند و این خبر به شام منتقل شد ، مردم شام متعجب شدند که مگر امام علی (ع) نماز هم می خوانده است !
ابزار های تبلیغات دشمن به جهت عدم پایبندی به اصول و قواعد اخلاقی و انسانی آنقدر قدرتمند است که می تواند امام علی (ع) که اولین مسلمان بعد از پیامبر و به جهت کسرت عبادت و نماز خواندن به ابو تراب ملقب بوده ، به گونه ای در اذهان جامعه معرفی شود که نعوذ بالله نماز نمی خوانده است .
در حال حاضر دشمنان آزادی و استقلال کشور عزیزمان که‌ از جوانان در دهه ۵۰ و ۶۰ شکست سختی خورده اند ، با قدرتی چندین برابر اما نه در غالب نظامی بلکه با ابزار قوی تر که کنترل و تسلط بر جریان داده و ایجاد بیش از صدها شبکه تلویزیونی و ماهواره ای با حربه های مختلف در تلاش است که‌ افکار و رفتار نوجوانان و جوانان را تحت کنترل خود در آورده و در جهت اهداف شوم خیانت به کشور مدیریت نمایند .
سوزاندن پرچم ایران که هویت و ابهت کشور است ، توسط برخی از اغتشاشگران به نام برخی از جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ غیر قابل باور است .
زیرا آینده کشور متعلق به شماست و در آینده شما اداره کننده این کشور و حافظ قداست این پرچم خواهید بود.
همانگونه که در دوران دفاع مقدس نیز جوانان با غیرت از سن ۱۳ سالگی با فدای جان خود در مقابل بیش از ۸۰ کشور حامی عراق حرمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل دشمنان حفظ کردند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز هر زمان خطری متوجه کشور و مردم بوده همواره این جوانان بودند که غیرتمندانه وارد صحنه شده و جان خود را فدای نام ایران و پرچم مقدس آن می‌ نمودند

*خطاب به فرصت طلبان*
همه کسانی که در کشور از امکانات و حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند و کسب اعتبار ، آبرو ، درآمد و امکانات نمودند عقل ، انصاف ، وجدان و شرافت حکم می کرد که در جبهه دشمنان کشور قرار نگیرند و زبان ناطق دشمن نشوند و به حرمت خاک مقدس ایران آب در آسیاب دشمن نریزند .
آیا انصاف است که با پول بیت المال صاحب نام و نان شوید و در هنگامی که کیان و هستی کشور تهدید می شود در جبهه دشمنان و معاندان بایستید.
اگر اندکی عرق ملی و غیرتت باشد می‌بایست مبنای درست بودن و به حق بودن صحبت های خود را قبل از بازگو کردن ، خوشنودی یا عصبانیت شبکه های مزدور و دشمنان قرار میدادید.
اگر صحبت ها ، ظهار نظر ها و موضع گیری ها مورد تایید شبکه های معاندی که با دلارهای کثیف آمریکا ، اسرائیل و عربستان سعودی تامین می شود واقع گردید ، باید به حال خود افسوس خورده که در مسیر خیانت به کشور خود هستیم و در جبهه و میدان دشمنان قرار گرفته ایم ، اما اگر صحبت ها و اظهار نظر های ما سلطه

اردوگاه دشمنان را به لرزه در آورده و آنان را از ما عصبانی می نمود باید به خود ببالیم که مردانه در مقابل دشمنان کشور خود ایستاده ایم ، پا بر روی حق نگذاشته ایم ، با باطل معامله ننموده ایم و نامی ماندگار در تاریخ کشور به یادگار گذاشته ایم .

*خطاب به اغتشاشگران*
طبق قانون مجازات اسلامی هر کسی امنیت داخلی یا خارجی کشور را به خطر بیندازد ، نشر اکاذیب نماید، اخلال در نظام اقتصادی کشور نماید ، اخلال در نظم عمومی کشور نماید ، ایجاد ناامنی یا ورود خسارت و تخریب اموال عمومی و خصوصی نماید مرتکب جرم افساد فی الارض شده و مجازات وی اعدام است .
کشوری که بزرگترین ابرقدرت‌های پوشالی همچون آمریکا و هم پیمانان غربی آن جرات مقابله با او را ندارند و تا کنون در همه عرصه ها شکست مفتضحانه خورده اند ، برخورد با تعدادی اندک آشوبگر که عرق ایران را ندارند و با قساوت مبادرت به تخریب اموال عمومی ، ضرب و شتم ماموران ، کشتن ، اهانت به مقدسات و توهین به رهبری که در جایگاه پدری و هویت ایران بوده بسیار آسان است.
اما سیاست بر آن است که ابتدا کسانی که فریب خورده اند از اغتشاشگران جدا شده ، سپس اراذل و اوباش و اغتشاشگران دستگیر و مجازات شوند.
مطمئنا آشوبگران به همراه اربابان آنان در خارج از کشور و اندک همراهان و حامیان نادان آنان در داخل که آبروی خود را هزینه دشمنان نموده اند شکست خورده و رسوا خواهند شد .
فکر ابلهانه و نهایت نادانی است که تصور شود اگر این نظام و انقلاب اسلامی تغییر کند ، شرایط اقتصادی و معیشتی و سطح زندگی در کشور بهترخواهد شد و دشمنان و جلادان به مردم کشور ما ترحم کنند ، به والله قسم ابتدا کشور به چندین بخش تجزیه شده و نسل کشی صورت خواهد گرفت ، شرایط ما از کشور سوریه ، عراق ، افغانستان‌ ، لیبی و .. به مراتب اسفناکتر خواهد شد ، زیرا آنان حامی همچون ایران را داشتند که مردانه از آنان دفاع کند ، اما ما چه کسی را داریم؟! هیچ کشوری به ما کمک نخواهد کرد.

*خطاب به دشمنان و معاندان*
به برکت خون شهدا و تحت رهبری امام خامنه ای ، پرچم این انقلاب توسط این رهبر حکیم و مقتدر به دست صاحب آن حضرت حجت بن الحسن امام مهدی ( عج) داده خواهد شد و این کشور همچنان قله های پیشرفت ، توسعه و افتخار را با صلابت و اقتدار فتح خواهد نمود.
همه دشمنان ایران بدانند که هر سناریو طراحی شده از سوی شما نه تنها خدشه ای در اراده پولادین ملت و مسیر پیشرفت و توسعه ایران نخواهد داشت، بلکه باعث انسجام بیشتر همه دلسوزان و دغدغه مندان واقعی ایران ، رویش جوانان و افراد غیرتمند و نمایان شدن چهره واقعی و ذات درونی فرصت طلبان ، منفعت جویان ، منافقین و فسیل های سیاسی خواهد شد .
در برابر هر ریزشی ، رویش های بهتری ایجاد خواهد شد ، نهایت نادانی است که بعد از بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز تفاوت این انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب ها درک نکرده اید.
این انقلاب بر اساس دین ، عقیده و باور قلبی و اعتقادی مردم بنا شده است و مطمئن باشید اگر تمام دنیا بر علیه این انقلاب باشند به اندازه یک تار مو از سر این انقلاب کم نخواهد شد ، چون به تعداد تار موهای سر هنوز این انقلاب را نشناخته اید و به عظمت و قدرت آن پی نبرده اید .
این بازی های کودکانه که با تحریک برخی از جوانان عزیزمان انجام می شود و شما با دریافت مزد از اربابان خبیث و حقیرتان به آن دل خوش کردید نه تنها تهدیدی برای کشور همیشه قهرمان ایران نیست بلکه همچون تحریم که دستاوردها و نعمات بسیاری در پیشرفت و توسعه کشور داشته این موضوع نیز فرصت های ارزشمندی را برای کشور ایجاد خواهد کرد .
درگذشت مهسا امینی تنها بخشی از پازل و سناریو طراحی شده برای مقابله با اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین المللی بوده است .
این دولت هم انقلابی و مردمی است ، هم مطیع قلبی و عملی رهبری است و همچنین دولتی است که مقتدرانه و مستحکم با بینش و درایت در مقابل آمریکا ایستاده و نه تنها امتیاز نمی‌دهد بلکه با شرط حفظ منافع ملی و گرفتن امتیاز پای میز مذاکره رفته است ‌.
پس چاره ای جز توقف این دولت نیست، به جهت اینکه در دو میدان جنگ نظامی و تحریم مغلوب ایران شده اند اکنون تنها راه ممکن استفاده از همه رسانه های متحد معاند ، گروهک ها و منافقان و بعضی از دشمنان ساده اندیش داخلی است که همچون جنگ احزاب همه با هم وارد میدان شده اند که به فضل خداوند این بار هم در این ميدان شکست خورده و رسوا خواهند شد .

☑خطاب به هموطنان غیرتمند
به همه ایرانیان دلسوز و کسانی که غیرتمندانه دغدغه سرافرازی و سربلندی کشور پر افتخار جمهوری اسلامی را دارند توصیه می شود علیرغم برخی کمبودها ، کاستی ها ، مشکلات اقتصادی ، سوء مدیریت ها که در برخی موارد افراد و مدیران در جای خود نیستند ، که میبایست در سپردن مسئولیت ها به افراد دقت و توجه بیشتری صورت گیرد ، اما

با وجود همه این موارد باید قدردان و شاکر این نعمت بزرگ آزادی و استقلال و امنیت در کشور که به برکت خون شهیدان و رشادت های فرزندان این کشور تحت هدایت مقام معظم رهبری حاصل شده باشیم ، نباید برخی کاستی ها و کوتاهی های ایجاد شده را به نام نظام و انقلاب گذاشت .
امروز دشمنان این نظام مقتدر اسلامی که در عرصه های مختلف ناکام مانده اند ، از هر طریقی و با هر بهانه ای برای سلب آسایش ، آرامش ، ایجاد ناامنی و آشوب در کشور از سرشت پاک نوجوانان ، جوانان و مردم عزیز سوء استفاده و بهره می گیرند که این توسعه و حرکت به سمت قله های پیشرفت را متوقف نمایند، غافل از اینکه هیچ غلطی نمی کنند و تنها وقت خود را به هدر می‌دهند.
مردم با بصیرت ایران عاشق سرزمین ، کشور ، نظام اسلامی و انقلاب خود هستند و می‌دانند این دشمنان گرگ صفت در لباس میش خود را جا داده اند.
در حال حاضر هدف و اصلی ترین موضوع میبایست فقط سربلندی و عزت ایران باشد ، باید خدا را شاکر باشیم که در دوره ای زندگی می کنیم ‌که با وجود سخت ترین فشارهای بین المللی و تحریم های ظالمانه کشور ما تحت هدایت و رهبری حکیم و دانشمندی عادل و فرزانه اداره می شود که با عظمتی که به ایران داده است اکنون در بالاترین جایگاه قدرت و اقتدار در سطح جهان قرار داریم و همین دلیل با خاصیت بودن و تاثیر گذار بودن و تبدیل به ابرقدرت شدن در جهان باعث اهمیت جهانی و دشمنی با این کشور و انقلاب شده است .
همه اقوام کشور ، جناح های سیاسی ، نخبگان ، روشنفکران ، هنرمندان، ورزشکاران ، بازاریان، جوانان ، معترضان و حتی مخالفین داخل و خارج از کشور باید نسبت به سربلندی ایران عرق ملی داشته باشند و به تنها موضوعی که می‌بایست فکر نموده و دغدغه مهم هر ایرانی باشد فقط همبستگی و انسجام ملی است ، در صورت کنار هم بودن می توانیم باعث سربلندی و عزت کشور عزیزمان باشیم و از نفوذ دشمن جلوگیری نماییم، باید اختلافات بی ارزش حزبی و جناحی کنار گذاشته شود ، تنها حزبی که وجود دارد حزب عزت و سرافرازی ایران حول محور رهبری است که باید با جان و دل از رهبری عزیزمان حمایت نماییم .

در پایان ستاد "سما " به عنوان ستاد مردم ایران در کشور از جوانان و سایر معترضین انتظار دارد صف خود را از دشمنان کشور ، آشوبگران ، اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال عمومی و بر هم زنندگان نظم و امنیت جدا کنند و به جای حضور در کف خیابان ها و در کنار آشوبگران و دادن شعارهای ساختارشکنانه ، هر گونه صحبت و اعتراضی دارند تمامی ستادهای " سما " در سراسر کشور آمادگی شنیدن صحبت ها و اعتراضات عزیزان و انتقال آن به مسئولین مربوطه در بالاترین سطوح و پیگیری تا حصول نتیجه تمامی پیشنهادات سازنده ای که در راستای منافع ملی و مردم باشند خواهد بود .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علیرضا رکنی
مهرماه۱۴۰۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار