کد خبر: ۱۰۷۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 04 October 2022

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری فناورانه میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امیدواریم با همکاری سازمان انرژی اتمی کیفیت محصولات تولید در شرکت توسعه نیشکر بالا رود.

عبدعلی ناصری در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که امروز ۱۲مهرماه در محل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزایی انجام شد، اظهار کرد: انتظار داریم سازمان انرژی اتمی برای افزایش کیفیت کار شرکت توسعه نیشکر با ما همکاری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پیشنهاد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران افزود: استقبال خوبی از این پیشنهاد شده است تا در صنعت  MDF، شکر و کشاورزی از همکاری انرژی اتمی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: تاکنون همکاری های خوبی میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه نیشکر در بحث اصلاح نباتات و ضد عفونی و بهداشتی کردن مواد افزودنی به شکرهای طعم دار انجام شده است و اکنون انتظار داریم در رابطه با کاهش میزان ضایعات انبار و انبار داری شکر به کمک نیشکر بیایند و بتوانیم از خدمات انرژی اتمی استفاده کنیم.

ناصری عنوان کرد: غرب فکر می کند به دنبال بمب هسته ای هستیم اما همه می دانند که ایران به دنبال استفاده از انژی اتمی در فعالیت های صلح آمیز است. یکی از این فعالیت ها استفاده از دانش هسته ای در کشاورزی و صنعت نیشکر است.

وی در پایان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری فناورانه میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امیدواریم با همکاری سازمان انرژی اتمی کیفیت محصولات تولیدی در شرکت توسعه نیشکر بالا رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار