تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
روز گذشته در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، در سه مکان متفاوت سه تاکید مکرر از زبان صولت مرتضوی در خصوص نظر دولت نسبت به عملکرد استان خصوصا استاندار مطرح شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 04 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان ضمن حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج برنامه کاری خود را در حالی آغاز کرد که در ابتدای این برنامه در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و پس از ان در بازدید‌های میدانی از پروژه‌های مهم استان، مطالبی را بر زبان آورد که نشان می‌داد، دولت رضایت بسیار بالایی از عملکرد مسئولین استان خصوصا استاندار کهگیلویه و بویراحمد دارد.
اشک استاندار از سر دلسوزی بود و ستودنی
در ابتدای این جلسه مرتضوی توضیح داد که دیروز وقتی به رئیس جمهور گفتم فردا به کهگیلویه و بویراحمد می‌روم چهره وی به شدت بشاش شد و گفت سلام من را به مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برسانید
مرتضوی در پخش پایانی سخنان خود خطاب به مدیران استان گفت: تذکر به من و شما این است که باید طوری زندگی کنیم که از سر سنگینی با مردم و در به روی مردم بستن دست بردارید و به صورت واقعی خادم مردم باشید.
وی ضمن تمجید از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اشک استاندار در دیدار از مناطق محروم استان ، از سر دلسوزی بود و ستودنی است و مدیر باید اینگونه سراغ مردم برود و بپرسد که مشکل چیست و برای پیگیری اقدام کند.
فیلم / هر کجا که رفتیم کار بود و کار بود و کار!
معاون رئیس جمهور در ادامه بازدید‌های میدانی خود از سد کوهبرد بازدید کرد مه سال‌های زیادی از آغاز عنلیات اجرایی آن می‌گذرد که هم اکنون امید‌ها به پایان کارآن زیادتر شده است.
مرتضوی در این مکان هم دوباره از عملکرد مسئولین استان خصوصا استاندار تمجید کرد و گفت: مرتضوی با اظهار رضایت از عملکرد مسؤولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاون عمرانی یادآور شد: امروز هرکجای استان را بازدید کردیم آن چیزی که مشاهده شد کار و کار بود و استان کهگیلویه و بویراحمد به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

فیلم / کار در استان به یک فریضه تبدیل شده است
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از پتروشیمی گچساران و در پاسخ به سوالی که عملکرد مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را در خصوص مصوبات سفر همچنین پیگیری پروژه‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید، یادآور شد: از مسؤولان استانی تشکر می‌کنم که استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به فریضه شده، مسؤولان نشان دادند که فعل ما می‌توانیم را صرف کرده‌اند، امیدوارم چنین همدلی همچنان ادامه داشته باشد و کار در راه رضای خدا و برای مردم شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار